Toon posts:

[BC3] ASUS V6800 wordt 73C Stessed, probleem?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo peopletjes ik heb een ASUS V6800 Dlx en deze kaart wordt na een tijdje stressen met 3DMark 2001 73 graatjes met de kast open. De temp in men kamer is dan ongeveer 20 graaden.

Nou vin ik dat koelertje op deze kaart toch al niet helemaal geweldig en zit ik er over te denken om deze http://shop.informatique.nl/cgi-win/i.exe?A=131064 koeler te kaufen. De klip voor om de socket vervang ik dan gewoon voor het klipje wat nu op de huidige koeler zit, beetje pasta ertussen en klaar.

Is dit een goed idee of moet ik me niet zo druk maken om die 73 graden?

TIA

HAWK

Verwijderd

Topicstarter
iemand?

• Red Cell
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:36
Vreemd mijn oude v6800 werd niet heter dan 45 graden. Mijn huidige v7700 word niet warmer dan 40 met m''n blue orb erop...

Heb je hem overgeklockt???

The mystery of life isn't a problem to solve, but a reality to experience. A process that cannot be understood by stopping it. We must move with the flow of the process. We must join it. We must flow with it. - Jamis

Verwijderd

Topicstarter
nee, helemaal niet overgeklokt

• Red Cell
ueh maar daar maar 45 graden van.
(ik heb net 3 uur unreal tournament lopen te spelen en nou ik net kijk is hij 45 graden)

The mystery of life isn't a problem to solve, but a reality to experience. A process that cannot be understood by stopping it. We must move with the flow of the process. We must join it. We must flow with it. - Jamis

• Tony_Montana
  • Laatst online: 19-08 17:29
Ik heb een V6600 pure die wordt ook wel 72graden zonder te overclocken.

Verwijderd

Topicstarter
is het nodig om er zo''n koelertje op te zetten

• Red Cell
hebben jullie dan het coolertje erafgehaald???

Verwijderd

Topicstarter
nee, nog nooit erafgehaald

• Red Cell
dan vind ik het vreemd.

Trouwens (ik lekker blond) je mag mijn temp stressed ook nog 5 graden omhoog doen naar 50 graden. Ik had het metertje verkeerd afgelezen... |:(

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:37
Mijn asus v7700 geforce 2 gts is nu 38 graden, tijdens het quaken wordt ie ook niet warmer dan 45 graden.

Verwijderd

Topicstarter
maar wat denken jullie, moet ik er een andere fan op zetten

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08-2025

NiMu83

AFCA

jep!

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
tuurlijk, als jij niet wilt dat de boel doorbrand op een gegeven moment zou ik het dus wel doen

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
en wat denken jullie dan van die fan hierboven

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
''''ziet '''' er goed uit als ik de info lees.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1