Op maandag 23 april 2001 12:10 schreef Thierry het volgende:
Ik heb dat ook. Ik heb een v7700 Dlx. En met de asus drivers heb ik maar 4000 3dmarks in 3dmark 2k. Maar met de 7.52 nvidia drivers zit ik bijna op de 5000

dat scheelt toch weer 1000 markz. Alleen heb ik met die 7.52 drivers dat na een uurtje ofzo me start knop en de kruisjes enzo verkleuren. Dus gebruik ik nu de 6.50 drivers. Die preseteren wel redlijk met 4756 3dmarks

Welke windows draai je? Als dat w98 is lijkt het me nogal weinig... maar ik weet natuurlijk ook niet wat voor processor je hebt
Ik haal 7700 3dmarks in 3dmark 2k onder win98 met nvidia drivers 7.52 en via 4-in-1 4.28a op een Asus V7700 deluxe en een athlon classic 800 (slot A dus)
Maar goed, dat is mijn w98 install die ik de laatste tijd niet meer zoveel gebruik omdat ik nu win2k adv. server er ook op heb staan...
Op dinsdag 24 april 2001 00:08 schreef Jur het volgende:
Ik geloof dat ik het niet helemaal snap maar ehhh ik heb een asus v6800 deluxe en daar draait alles prima onder W2K,voor het capturen gebruik ik gewoon de asus capture drivers in combinatie met iedere nvidia driver die er maar is(Dus van 3 tm 12).Het enige probleem wat ik heb is dat bij iedere driver hoger dan 7.17 ik mijn monitor niet hoger kan zetten dan 75HZ(zelfs mijn desktop niet).Het capturen gaat perfect is zo''n apart asus proggie
Maar ja de 6800 zal wel een uitzondering zijn ofzo
Dat had ik idd ook, om dat op te lossen kun je powerstrip downloaden (
http://www.entechtaiwan.com/ps.htm). Daarmee kun je echt alles tweaken aan je monitor/video kaart. Ik raad wel die 2.x versie aan, die 3.x beta zuigt nogal
edit:
misschien wel handig om erbij te zetten wat voor systeem ik heb voor die 3dmarks