[BC3] 50hz beeld op een samsung 750S

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik een programmatje gedownd waarbij je met een tnt2 dual-view kan gebruiken (www.tvtool.de) als ik de dual-view activeer krijg ik een waarschuwing. Dat m''n monitor dan nog maar een frequentie van 50hz gebruik en m''n monitor kapot kan gaan. M''n monitor is een Samsung syncmaster 750S 17 inch.
Wat Kan ik doen: gebruiken of niet gebruiken??

Grtz Duncan :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

*zucht* Zo moeilijk is het toch niet om even in je handleiding te kijken, of anders even op het internet?
Horizontale freq: 30-70kHz.
Verticale freg: 50-160Hz.
Bron: http://194.112.81.191/PDF/8860227.pdf
Dus 50Hz moet ie kunnen. *zucht* (liever lui dan moe)
Gebruik blijft natuurlijk wel je eigen verantwoording! >:)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb ben m''n handleiding kwijt. En in het menu van m''n monitor staat 50hz niet tussen. Dus zo''n rare vraag is het ook wel weer niet. Nog bedankt.

Grtz Duncan

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Nee, het is ook niet zo''n rare vraag. Maar als ik het binnen 10 min. kan vinden op internet, dan moet jij dat ook kunnen! (of je moet natuurlijk een hele trage verbinding hebben en dan duurt het iets langer :+ )

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:41

Wildfire

Joy to the world!

Pfff, zelfs mijn Trust 17" kan 50 Hz aan, dan kan een Samsung dat toch wel zeker... :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe