ik heb vrijdag bij alternate een voodoo 5500 besteld (geen commetaar, ik wil geen nvidia)
maar heeft iemand ervaring met deze winkel?
leveren ze snel?
betalen?
maar heeft iemand ervaring met deze winkel?
leveren ze snel?
betalen?
Zouw je toch geen GeForce neme?[b]ik heb vrijdag bij alternate een voodoo 5500 besteld (geen commetaar, ik wil geen nvidia)
I see dead pixels...
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Verwijderd
Tegenwoordig wel garantie van 1 jaar.Op zondag 22 april 2001 18:53 schreef Kaap het volgende:
ja ik heb ervaring met hun...
ze leveren binnen 1 of 2 dagen.
MAAR...de garanties gelden maar voor een half jaar. ook al geeft de fabriek langer, via hun krijg je maar een half jaar. moest daarom een nieuw mobo bestellen omdat ik 1 maand na mijn garantie zat en Alternate weigerden het bord terug te nemen.
Verwijderd
da''s niet al te slim van je. Gewoon direct contact op nemn met de fabikant!Op zondag 22 april 2001 18:53 schreef Kaap het volgende:
ja ik heb ervaring met hun...
ze leveren binnen 1 of 2 dagen.
MAAR...de garanties gelden maar voor een half jaar. ook al geeft de fabriek langer, via hun krijg je maar een half jaar. moest daarom een nieuw mobo bestellen omdat ik 1 maand na mijn garantie zat en Alternate weigerden het bord terug te nemen.
Verwijderd
Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)
| I've got permission to color outside the lines |
Verwijderd
Ja, ik ook. Ik zit in Zwijndrecht, af en toe fiets ik er gewoon even heen.Op donderdag 03 mei 2001 18:24 schreef AlPha.BeYoNdeR het volgende:
hehe.....LOL!! Ik ben ook van plan om een V5 te gaan kopen met 2 Blue Orb''s erbij om het helemaal mooi af te maken... De GeForce III is nog te duur....de GF2 MX zuigt in hoge resoluties....en de V5 is het snelst in UT.
En trouwens Alternate is een goede zaak...geen slechte zooi ofzoiets....heb er bijna mijn hele pc gekocht. Over Online bestellen weet ik niet ik woon 20 KM van die zaak vandaan en ga er bekant elke maand heen
hahah is te horen dat je niet zo ver weg woontOp donderdag 03 mei 2001 18:24 schreef AlPha.BeYoNdeR het volgende:
en ga er bekant elke maand heen