Toon posts:

[BC3] voodoo 5500 bij alternate

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb vrijdag bij alternate een voodoo 5500 besteld (geen commetaar, ik wil geen nvidia)
maar heeft iemand ervaring met deze winkel?
leveren ze snel?
betalen?

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
ja ik heb ervaring met hun...

ze leveren binnen 1 of 2 dagen.

MAAR...de garanties gelden maar voor een half jaar. ook al geeft de fabriek langer, via hun krijg je maar een half jaar. moest daarom een nieuw mobo bestellen omdat ik 1 maand na mijn garantie zat en Alternate weigerden het bord terug te nemen.

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb er eens een HD gekocht, en die was binnen 2 dagen geleverd.
Met garantie heb ik geen ervaring.

Verwijderd

Topicstarter
dus vrijdag besteld, maandaag/dinsdag thuis :)
ik heb trouwens nog geen bevestigings meeltje gehad :?

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-08 21:43

jotheman

Was like that when I got here!

[b]ik heb vrijdag bij alternate een voodoo 5500 besteld (geen commetaar, ik wil geen nvidia)
Zouw je toch geen GeForce neme? ;)
grapje was pesterijtje, mun neef heeft er un keer besteld en had de stuff binne 2 dage binne, wordt morge voor jouw denkt ik :)

I see dead pixels...

Verwijderd

bevestigingen doen ze bijna nooit. Is regel met internet bestellingen in Nederland..

Verwijderd

Ik had de mijn dinsdag besteld en woensdag stond de postbode aan de deur :)

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

er was zo`n site waar alle gebruikers hun ervaringen kunnen posten over computerwinkels en leveringen e.d. Misschien dat het daar tussen staat.

ff denken welke was dat ook alweer? Ff zoeken naar een linkje
http://www.tweakers.net/shopsurvey/156

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Verwijderd

Topicstarter
uuuuh, het is nou dinsdag en nog steeds nix.
ik heb bij de way geen klantnr gemaakt, moest dat of niet. Of ben ik nou te ongeduldig. of moet ik bellen of ..;.

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

Bij mij was in 4 dagen mijn mobo proc en geheugen geleverd.

Geheugen kapot, dus teruggestuurd week later nieuwe gehad :)

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

Op zondag 22 april 2001 19:02 schreef CB het volgende:
bevestigingen doen ze bijna nooit. Is regel met internet bestellingen in Nederland..
hmm, waarom kreeg ik dan toch echt een bevestiging dat ik precies dat het besteld en anders ff naar annuleringsformulier moest gaan ? :?

Verwijderd

Topicstarter
zeg uuh, cb. Heb jij toch wel eens iets bij alternate besteld :?

oja, voor de rest, hadden jullie een klantnr?

Verwijderd

ik heb daar een tijdje terug V5 besteld.. binnen 2 dagen in huis... verder geen klantnr ofzo..

Verwijderd

Topicstarter
tis nou al donderdag en ik heb het vrijdag besteld :(. Komt dat nou omdat ik in zo''n gat woon? :)

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb zeer slechte ervaringen met Alternate. Moest een maand op me HD w88 die kapot was. Maar toen waren ze de HD kwijt, toen de test-resultaten. Toen stuurde ze de verkeerde op, toen een kapotte en als ik ze retour deed weigerde ze die HD''s. Echt een k*t-zaak. Nooit kopen dus!!! Maar ja...je hebt t nu al gedaan. :(

Verwijderd

Topicstarter
ooh, en hebben jullie allemaal via de site besteld? Anders ga ik toch morge echt eens ff belle of ze toch m''n bestelling wel hebbe doorgekregen.
Dit is niet de eerste keer, de vorige keer wouw ik voor een maat van mij een pci videokaart daar bestellen, omdat ze daar kij veel keus hebben. Had ik een kaart besteld. 3 weken later: nix. Bellen we op: "Ja die is op en kan niet worden bij gesteld" en een maand later maar een andere gekozen: precies het zelfde. We hadden zoiets van we bestellen het wel want op een beurs kunnen niet wachten. Tja tegen die tijd konde we dus wel naar een beurs :(
Is al wel een hele tijd geleden

• djmartyn
  • Laatst online: 08-08 08:45
Op zondag 22 april 2001 18:53 schreef Kaap het volgende:

MAAR...de garanties gelden maar voor een half jaar. ook al geeft de fabriek langer, via hun krijg je maar een half jaar. moest daarom een nieuw mobo bestellen omdat ik 1 maand na mijn garantie zat en Alternate weigerden het bord terug te nemen.
Tegenwoordig wel garantie van 1 jaar.
Check maar een recente bon.

Verwijderd

Op zondag 22 april 2001 18:53 schreef Kaap het volgende:

da''s niet al te slim van je. Gewoon direct contact op nemn met de fabikant!

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:55
Nog een keer:

Garantie op nieuwe spullen in nederland is altijd _minstens_ 1 jaar. Ook als de winkelier anders aangeeft.

Snappie?

Verwijderd

Echt een heeele slechte zaak! Bestel er absoluut nooit meer iets.
Ik had er eens een pc-tv kaartje besteld. Was kapot bij aankomst (DOA). Retour gestuurd en mij werd verteld dat deze naar de leverancier werd gestuurd om gerepareerd te worden (jaja, alsof er nog een monteur aan zo''n kaartje gaat solderen). Omruilen konden ze niet aan beginnen. (kaartje van 139,-)
Afijn na 6 weken wachten eindelijk alsnog een nieuwe gekregen die wel goed was. Maar ik koop daar niks meer en kan het iedereen afraden!

• Dr.Q
  • Laatst online: 18-07 16:21
inderdaad alternate zuigt
Had een nieuwe abit ka7-100 gekocht. Bleek al gebruikt te zijn (koelpasta op reeds geinstalleerde brackets, chocopasta in het boekje...). Ik terugsturen... waren ze em daar kwijtgeraakt. Ze dachten dat ik ze probeerde te naaien dus deden ze niets eer ze dat plankje gevonden hadden. Ik de ptt bellen, jah die is al de dag na versturen daar aangekomen en er is voor getekend. Het duurde gewoon 2 weken eer ze em gevonden hadden en toen konden ze em ineens niet meer leveren. Toen maar een asus k7v-t gekocht (ja alweer, scheelt wel 175-200mb/sec qua ram).

BEWARE OF ALTERNATE!
LOSE YOUR FAITH IN ALTERNATE!
ALTERNATE? ME REET!

Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag gebeld, bleek m''n bestelling niet door te zijn gekomen. Heb ik hem maar meteen telefonisch besteld.
"Morgen komt de postbode het artikel aanbieden" :P :P :P

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-08 22:07
Alternate is opzich wel een goede zaak, maar op de 1 of andere manier sta ik altijd weer in de rij bij de technische dienst, omdat iets het weer heeft begeven. En dan krijg je het "gemaakt" terug, werkt het nog niet. En dit heb ik nou al een tig keer meegemaakt. Maarjah het laatste jaar geen probs meer gehad.

| I've got permission to color outside the lines |

• Aikon
  • Niet online
Zoals ik een paar dagen geleden ook al schreef: niks kopen daar! Toch doen hé ;)

Die HD die ik toen uiteindelijk kreeg (lees vorige post) is gister dus weer verrot gegaan. Zit ik waarschijnlijk weer een paar weken zonder HD :(

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem vandaag bij het postkantoor gehaalt omdat ik gisteren niet thuis was. Inbouwen duurde ff, ik moest het een en ander verplaatsen omdat kaartje een beetje lang is, maar dat boeit verders niet. Ik ben nu de nieuwste win2k drivers aan het binnen halen, want die zaten er niet bij.
by de way is het een splinternieuwe kaart in verpakking, dus niet zo''n 2e handse

Verwijderd

Gilseboer, laat mij je een goede tip geven.

OC dat ding niet!
Gaat ie dood van, had ik ook.
7% oc''ed en hij stierf na ongeveer een half uur.
Oorzaak: Tussen de cooler van 1 van de 2 chips zat een lijmlaag van zeker 1,5 mm.

Dus wees gewaarschuwd!

Wat je eraan kunt doen weet je waarschijnlijk zelf wel, dus ik zal geen open deur intrappen. :7

(Hint: gebruik je eigen coolsmurrie)

• AlPha.BeYoNdeR
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-05 16:07
hehe.....LOL!! Ik ben ook van plan om een V5 te gaan kopen met 2 Blue Orb''s erbij om het helemaal mooi af te maken... De GeForce III is nog te duur....de GF2 MX zuigt in hoge resoluties....en de V5 is het snelst in UT.

En trouwens Alternate is een goede zaak...geen slechte zooi ofzoiets....heb er bijna mijn hele pc gekocht. Over Online bestellen weet ik niet ik woon 20 KM van die zaak vandaan en ga er bekant elke maand heen :P

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op donderdag 03 mei 2001 18:24 schreef AlPha.BeYoNdeR het volgende:
hehe.....LOL!! Ik ben ook van plan om een V5 te gaan kopen met 2 Blue Orb''s erbij om het helemaal mooi af te maken... De GeForce III is nog te duur....de GF2 MX zuigt in hoge resoluties....en de V5 is het snelst in UT.

En trouwens Alternate is een goede zaak...geen slechte zooi ofzoiets....heb er bijna mijn hele pc gekocht. Over Online bestellen weet ik niet ik woon 20 KM van die zaak vandaan en ga er bekant elke maand heen :P
Ja, ik ook. Ik zit in Zwijndrecht, af en toe fiets ik er gewoon even heen. :)

• T.T.
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-01 14:13

T.T.

Sowieso

Op donderdag 03 mei 2001 18:24 schreef AlPha.BeYoNdeR het volgende:
en ga er bekant elke maand heen :P
hahah is te horen dat je niet zo ver weg woont :)
Pagina: 1