[BC3] Voodoo PCI kaartje verkopen voor...

Pagina: 1
Acties:

• guillaume
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 04:19
Ik heb een klantje voor mijn Voodoo Add-on kaartje (PCI). Hij is nog in status perfectus, maar hoeveel moet ik voor zo''n plankje uit de oertijd, toen het heilige DOS nog ''best''gewoon was, vragen? De klant zet ''m in z''n Pentium 133 en kan hierdoor nog vloeiend spellen als Halflife spelen.

Guillaume.

• guillaume
Euj, menseh, 8 minutenB-), waar blijven de reacties:?

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
2 Pils of 1 grote friet mèt en een frikandel.

Verwijderd

Weet die klant geen ene ruk van computers, 100 piek (of meer:)) anders een paar tientjes of zo

• LoneGunman
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
2 geeltjes max

Verwijderd

2 geeltjes..heb mijne een jaar of 2 voor 149 nieuw gekocht duzz...
Is voor die man een leuke upgrade voor 50 piek...

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Op zondag 22 april 2001 18:11 schreef guillaume het volgende:
De klant zet ''m in z''n Pentium 133 en kan hierdoor nog vloeiend spellen als Halflife spelen.
vloeiend? in 512*320 zeker?
wat is ut
een voodoo 1? hfl 20
of
een voodoo2 ? hfl 50

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• guillaume
Het is een Voodoo 1 natuurlijk, anders had ik er wel een ''2'' achter gezet|:(. Ik weet zeker dat die jongen er heel wat meer vanaf weet dan ik, dus veel zal ik er niet voor kunnen beuren. Wanneer is de voodoo1 uitgekomen? -> Aankoopprijs / Leeftijd = Prijs misschien...

Verwijderd

V1 was eind 96
En dat soort berekeningen gaan zeker niet op.
Die kaart is gewoon 25 piek waard en niets meer of minder.

• guillaume
Ja ok, en als ''ie er van mij een ''heuse Diamond Stealth II G460 met Intel i740 chipset'' bij krijgt (dan is de Voodoo dus een leuke bonus)?? Hoeveel ken ik dan vangeh?

• bombadil
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Op zondag 22 april 2001 19:02 schreef guillaume het volgende:
Het is een Voodoo 1 natuurlijk, anders had ik er wel een ''2'' achter gezet |:(
Bij koning Willem I staat dat eentje er ook altijd achter. Dat heeft een reden. Maar vooruit Guilaume spelling gaat voor die van de rest van de wereld |:( En het feit dat je het nodig vindt om PCI erbij te vermelden suggereert niet echt aan dat je er enorm veel verstand van hebt. So excuse me for not knowing.
Op zondag 22 april 2001 19:48 schreef guillaume het volgende:
en als ''ie er van mij een ''heuse Diamond Stealth II G460 met Intel i740 chipset'' bij krijgt (dan is de Voodoo dus een leuke bonus)?? Hoeveel kan ik dan vangen?
5 piek meer. je weet dat videokaarten gauw verouderen. En al die oude kaartjes zijn niet veel meer waard. (zelf laatst een v3 weggegeven, niet de moeite om mee te gaan leuren)

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:46
Op maandag 23 april 2001 09:58 schreef bombadil het volgende:

5 piek meer. je weet dat videokaarten gauw verouderen. En al die oude kaartjes zijn niet veel meer waard. (zelf laatst een v3 weggegeven, niet de moeite om mee te gaan leuren)
Ik heb anders nog 150 gevangen voor mijn V3, Was mij wel de moeite waard.

What a fine day for Science! | Specs

• bombadil
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Op maandag 23 april 2001 10:01 schreef Huntor het volgende:
Ik heb anders nog 150 gevangen voor mijn V3, Was mij wel de moeite waard.
150 das best netjes! Het was wel aan een vriend die nog een v2 had, en vriendschap is onbetaalbaar..:)

Verwijderd

Heb m''n oude Voodoo1 iets van 8 maanden geleden voor 50 piek verkocht aan ee nmaat van mij, en die gebruikt hem nog steeds.

• elgringo
  • Laatst online: 21:59
ik heb de mijne geruild voor een relaiskaart....

if broken it is, fix it you should

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-08 11:27

The PyroPath

Go Tweak your ass off

nou om ff te zeuren over dat videokaarten snel in prijs dalen; ik heb ergens in 98 een rage pro kaartje met 8MB gekocht, dat ding koste toen 130 gulden, en de gare gasten halen het nu nog in hun botte hersens om er 129 voor te vragen, niet dat dat iets met dit verhaal te maken heeft maar toch ik moest het ff kwijt

Breek je nek voorzichtig

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 18:11
Op zondag 22 april 2001 19:48 schreef guillaume het volgende:
Ja ok, en als ''ie er van mij een ''heuse Diamond Stealth II G460 met Intel i740 chipset'' bij krijgt (dan is de Voodoo dus een leuke bonus)?? Hoeveel ken ik dan vangeh?
De i740 haalt Voodoo1 snelheden. En ik kan het weten, ik heb ze beide gehad :)

• guillaume
Op maandag 23 april 2001 09:58 schreef bombadil het volgende:

[..]

Bij koning Willem I staat dat eentje er ook altijd achter. Dat heeft een reden. Maar vooruit Guilaume spelling gaat voor die van de rest van de wereld |:( En het feit dat je het nodig vindt om PCI erbij te vermelden suggereert niet echt aan dat je er enorm veel verstand van hebt. So excuse me for not knowing.
[..]

Euj, Tom Bombadil, het is Guillaume (dubbel ''l''), en jawel, ''t is een PCI kaartje, en da wis je vast wel.

• bombadil
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Op maandag 23 april 2001 18:23 schreef guillaume het volgende:
Euj, Tom Bombadil, het is Guillaume (dubbel ''l''),
Sorry typo.
Ik weet zelfs hoe je het uitspreekt. trouwens best vage naam voor een hollander.
Op maandag 23 april 2001 18:23 schreef guillaume het volgende:
en jawel, ''t is een PCI kaartje, en da wis je vast wel.
Uiteraard, Voodoo 1 en 2 waren niet beschikbaar als AGP kaarten. Zou ook raar zijn een AGP add-on-kaart. Heb je hem nu al verkocht en voor hoeveel?

• guillaume
Nope, nog nie verkocht, morgen eens over hebben.

En ''Guillaume'' is Frans voor ''Willem'', snappie?
Pagina: 1