eindelijk heb ik m''n tv out aan de praat (op m''n geforce2mx) maar nu heb ik alleen z/w beeld hij staat gewoon op pal b duzz da ken het nie zijn....iemand iets anders? (hij zit met svhs kabel(profigold) op scart..nieuwste driver...)
Kan zijn dat hij teruggesprongen is naar ntsc, gebeurd regelmatig bij mij.
jah. dat had ik ook. je kunt je tv is 2 modi zetten.. (composite en s-composite ofzo
)
je hebt gewoon de verkeerde instelling op je TV..
suc6
je hebt gewoon de verkeerde instelling op je TV..
suc6
Have a wheelie good weekend!
Dat had ik ook toen ik een gewone audio stekker (die rood/witte) er tussen had gegooit, een echte s-video kabel hielp...
Gewoon bij tv-out opties kiezen voor composite video-out in plaats van s-video. (ook geen auto detect)
Ik had vroeger het zelfde probleem.
Grtz Duncan
Ik had vroeger het zelfde probleem.
Grtz Duncan
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Hoi,
Het kan zijn dat je dit probleem krijgt bij een scart aansluiting. Ik heb dit inmiddels al heel veel meegemaakt op de helpdesk waar ik werk. Vaak de S-video of composite direct op de TV of op de video, gaat ook goed, let''s give it a try en goodluck
Het kan zijn dat je dit probleem krijgt bij een scart aansluiting. Ik heb dit inmiddels al heel veel meegemaakt op de helpdesk waar ik werk. Vaak de S-video of composite direct op de TV of op de video, gaat ook goed, let''s give it a try en goodluck
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Pagina: 1