Toon posts:

[BC3] tv-out geeft alleen maar z/w beeld...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
eindelijk heb ik m''n tv out aan de praat (op m''n geforce2mx) maar nu heb ik alleen z/w beeld hij staat gewoon op pal b duzz da ken het nie zijn....iemand iets anders? (hij zit met svhs kabel(profigold) op scart..nieuwste driver...)

• Diablow
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:32
Kan zijn dat hij teruggesprongen is naar ntsc, gebeurd regelmatig bij mij.

Verwijderd

Had ik ook, dan kan je tv geen svhs aan. Gewoon aansluiten met tulp stekkertje.

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:30
jah. dat had ik ook. je kunt je tv is 2 modi zetten.. (composite en s-composite ofzo :?)

je hebt gewoon de verkeerde instelling op je TV.. :P

suc6

Have a wheelie good weekend!

• Ritch
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-08 14:45
Dat had ik ook toen ik een gewone audio stekker (die rood/witte) er tussen had gegooit, een echte s-video kabel hielp...

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Gewoon bij tv-out opties kiezen voor composite video-out in plaats van s-video. (ook geen auto detect)

Ik had vroeger het zelfde probleem.

Grtz Duncan :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hoi,

Het kan zijn dat je dit probleem krijgt bij een scart aansluiting. Ik heb dit inmiddels al heel veel meegemaakt op de helpdesk waar ik werk. Vaak de S-video of composite direct op de TV of op de video, gaat ook goed, let''s give it a try en goodluck

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1