[BC3] Panaflo of papst systeem koelers!

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
waar kan ik deze systeemkoelers krijgen in nederland?ik wil een van deze twee hebben omdat ze weinig lawaai maken.

thanks.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Wie kan mij a.u.b. helpen aan een adres?

heb al menig search engine gebruikt om een adres te vinden maar helaas zonder succes.

ik lees vaak dat er toch mensen zijn die panaflo''s of papst koelers gebruiken hier op got!

PLEASE!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Als jij de search hebt gebruikt. gebruik hem dan goed.
Je moet in Die Hard overclocking en Case modding voor case fans zijn.

• BC3 Victim
Heb ik ook gedaan en een bedrijf gevonden die papst koelers zou moeten leveren maar is geen betrouwbaar bedrijf. ik heb ze al besteld online en een paar keer gebeld maar hoor niets meer van ze.
was het enige bedrijf waar ik ze kon vinden. moet toch wel een ander bedrijf zijn die een van de twee merken levert?

thanks.

Verwijderd

Nou ik zeg je dit: Panaflo zul je _niet_ vinden in NL.
Paps fans kan je halen bij Display Electronika. Zit zo een beetje in elke grote stad.
Maar hebben geen online service.
En een gare site die ergens een onderdeelte van is. Niks boeiunds.

• BC3 Victim
Ok, thanks voor de info.
zal ze proberen te krijgen!

thanks.

Pagina: 1