[BC3] geforce 2 mx pci

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
bestaat deze kaart en zo niet wat raden jullie mij aan een goede kaart met pci!!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
ja, hij bestaat. Kijk ff in de Pricewatch bij Creative, of gebruik de search even :)

• BC3 Victim
ja ik vind het ni kan je me de url geven

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

creative is de enigste met een gf mx in pci vorm. aanraden? ligt eraan wat je ermee doen wilt. en wat je huidige pc is. ook te overwegen valt een voodoo 3 pci (2e hands?)of voodoo5 pci.
Of een heel nieuw mobo wat wel agp ondersteund want die pci mx is niet echt goedkoop.

GF mx
voodoo3

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• BC3 Victim
het is voor spelletjes als: black en white
en shootem ups
raadt mij iets anders aan of geef een oplossing voo een agp slot!!
dank u

Verwijderd

bestaat dus niet... ander moederbord maar ik kan al raden dat je met een Compaq zit :9
Dus steek er een Gforce 2MX PCI in en als je ven België bent ga rondvragen bij leveranciers :)

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-08 10:54
de prolink geforce mx PCI met tv-out, 340 piek bij www.space-promotion.nl

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• Tupolev
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:30
Hercules heeft hun Geforce II MX pas geleden ook in een PCI versie op de markt gebracht.

Engineering

• BC3 Victim
bedankt, ik hou het uiteindelijk bij vga tnt2 32mb

Pagina: 1