Toon posts:

[BC3] ati radeon video in

Pagina: 1
Acties:
  • 64 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
yo iedereen ik heb een ati radeon vivo 64 mb oem en nou heb ik een tv in alleen vraag ik me af hoe ik deze moet laten werken ik bedoel welk programma heb je nodig en waark na ik die downloaden etc etc etc...................

Verwijderd

moet je software voor hebben bij de retail wordt het bijgeleverd bij oem niet ik heb ze in elkgeval niet anders moch je ze wel lenen

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Jawel hoor staat gewoon op de driver cd (ATi Multimedia Center) .. zit ook bij de OEM.

PC Specs

Verwijderd

mmmmmmaaaaar ik kijk noot naar de drivers cd die bij geleverd word

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
da''s niet slim - kijken moet je zowieso doen.

en ik zeg maar zo - je moet het toch op zijn minst 1 keer geinstalleerd hebben, om te ervaren wat de verschillen tussen CD en Web releases zijn...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

nee want als ik iets koopt is al uitgepluist door tweakers.net

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Hehe, nooit blindelings vertrouwen op T.net >:) (j/k) ..

PC Specs

Verwijderd

hahahaahahahahhah hoor
maar goed ik gebruik de vivo niet dus maak ik me er niet druk om van daar ging ook om de 64mb geheugen

Verwijderd

Ik gebruik de ViVo bijna elke dag. Zooi grabben om DivXjes te bakken. Of om DivXjes op tape te zetten.

Handig hoor.

Alleen de grabsoftware van ATi is nogal :r

Verwijderd

Ik vindt de radeon perfect capturen, ik heb hem ook sinds twee weken. FF wat kabeltjes gehaald (10 meter audio/video voor 35 piek in totaal) en de boel aangesloten. PERFECT!

Verwijderd

Kan je je TV op je video-in van je vivo aansluiten en dan van de tv opnemen?

Ik wil misschien zo''n kaart kopen, ik was een beetje bang voor gare drivers, maar dat valt wel mee toch?

Verwijderd

Op zondag 22 april 2001 11:29 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Kan je je TV op je video-in van je vivo aansluiten en dan van de tv opnemen?

Ik wil misschien zo''n kaart kopen, ik was een beetje bang voor gare drivers, maar dat valt wel mee toch?
ja want zo heb ik hem zelfs aangesloten. Het is alleen handig als je een andere scart haalt die je kan switchen tussen IN en OUT. De standard bijgeleverde Scart kan namelijk alleen de TV-out weergeven, maar andersom gaat het niet...foutje van ATI.

Verwijderd

Dat is gewoon zo''n blokje met 4 gaten erin 2 keer audio, 1 keer composiet en 1 keer s-vhs toch?

Verwijderd

Op zondag 22 april 2001 13:44 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Dat is gewoon zo''n blokje met 4 gaten erin 2 keer audio, 1 keer composiet en 1 keer s-vhs toch?
Scart is dat blokje waar 3 draadjes uitkomen :)
1 wit, 1 rood (samen geeft het geluid) en 1 geel (voor het beeld)

Bij de Gamma kan je hem voor 15 piek halen en heb je er een schakelaartje op om het op in of out te zetten :)

Verwijderd

Op zondag 22 april 2001 21:48 schreef The Dude het volgende:

[..]

Scart is dat blokje waar 3 draadjes uitkomen :)
1 wit, 1 rood (samen geeft het geluid) en 1 geel (voor het beeld)

Bij de Gamma kan je hem voor 15 piek halen en heb je er een schakelaartje op om het op in of out te zetten :)
Werkt bij jullie die video in ook onder windows xp ?

Verwijderd

Beetje nutteloos zo'n oud topic omhoog te halen, vind j eook niet?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.