Toon posts:

[BC3] gf3:quincunx-FSAA...was dat?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Las net op THG dat stuk over de gforce3, met al die vergelijkingen enzow. Daar stond dus ook een benchmark van de gf3 met quincunx-FSAA. Nou staat er nergens wat dat is...en ik weet er niet veel vanaf qua techniek enzo.
Mijn vraag is dus wat dat is, qua framerate is het veel (de helft) langzamer dus waarom zou je dat uberhaupt aanzetten dan?

• phemelrijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-08 10:46

phemelrijk

Wat is dat dan ?

Simpelgezegd komt het erop neer dat je beeld scherper wordt. ( de driehoekjes worden steeds minder zichtbaar waardoor alles er strakker en vloeiender uitziet ) :)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
technisch gezien word je beeld gewoon waziger gemaakt zodat je de kartelrandjes niet meer ziet :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 17:39
FSAA is de uitkomst voor oudere spellen, zoals Counter-Strike (draait op de oude Half-Life engine) -> daarom heb ik ook een Voodoo5; deze heb ik gekocht voor 300 gulden en ik kan Counter-Strike prima spelen in 1024x768 met 4x FSAA....kwaliteit is echt :9~

Geef mij maar een Warsteiner.