Toon posts:

[BC3] Word ziek van tv-out asus v7100. dan wel dan niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn tv-out van asus v7100 is echt een verschrikking. Tot nu toe krijg ik hem alleen aan de gang als ik de detonator 7.127 gebruik. Maar die is weer instabiel met spelletjes. Nu heb ik de 7.8.X dit is een WQHL ding. Dus zou je denken dat ie goed is. Maar me tv-out doet het dus niet. ik heb de 10 serie gehad de 11 serie. en bij beide werkt ie niet. De ene x ziet ie de tv niet. Dus als ik scannen doe dan kan ik alleen de monitor selecteren. en de andere x kan ik er op klikken, maar zie ik nix op me tv verschijnen. Met tv-tool heb ik hetzelfde. ik clik op die monitor en er gebeurt niks.

De tv is verbonden aan de computer dmv een composite video kabeltje. tulp-tulp. Het werkt dus goed met de det 7.17, maar verder ben ik er nog geen 1 tegenekomen.

Hebben meer mensen hier last van? Ik word er nogal ziek van. Alle instellingen geprobeerd maar dus nog steeds om te :'(

alvast bedankt

Verwijderd

Topicstarter
Er zal toch wel iemand zijn die hier ook last van heeft? of een oplossing heeft. het is echt om te :'(

• Matrix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:37
Ik heb ook een 7100 maar geen problemen gehad met de tv-out.
Dit probleem is geloof ik we vaker langsgekomen hier, probeer anders ff de search.