Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)
Samsung, kan niet aflezen want er zitte memsinks op, denk 6ns.
zonder sinks 175mhz, met 180mhz
zonder sinks 175mhz, met 180mhz
nou common, er zijn toch wel meer V5 owners hier?
Ik heb de koelprut op de processoren vervangen, maar kom niet hoger dan 174 zonder dat 3dMark vastloopt.
ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++
hmmm...
het schijnt dat je met wat mazzel en koeling
de v5 door kunt clocken tot iig 205/205.
Dan is het zeker een lekker kaartje.
Trouwens ik wil niet flamen oid.
maar een v5 heeft wel iets. Net zoals
een Shelby Cobra, ook lekker snel maar wordt niet meer gemaakt. (zover ik weet.)
het schijnt dat je met wat mazzel en koeling
de v5 door kunt clocken tot iig 205/205.
Dan is het zeker een lekker kaartje.
Trouwens ik wil niet flamen oid.
maar een v5 heeft wel iets. Net zoals
een Shelby Cobra, ook lekker snel maar wordt niet meer gemaakt. (zover ik weet.)
ik haal zonder men sinks (toshiba 6ns) makkie 183 met die sinks (die ik er nooit op heb
) haal ik 187 maar dan krijg ik wel vaag beeld af en toe maar 3dmark loopt niet vast
Audi A8 W12 6.0
Ik krijg binnenkort ook een v5500 dan laat ik het wel weten. (leen ik van een vriend die hem nog had liggen).
ps welke drivers worden er hier gebruikt en welke doen het het best?
Alvast bedankt.
ps welke drivers worden er hier gebruikt en welke doen het het best?
Alvast bedankt.
Verwijderd
Shelby Cobra word nog wel gemaakt, maar niet meer door de originele fabriek, tegenwoordig zijn het allemaal plastic/metalen wagens... in Duitsland zit dacht ik een bedrijf die die carrosserieën maakt....
Misschien worden er dan ook nog ergens V5''s gemaakt (6000 perhaps
)
Misschien worden er dan ook nog ergens V5''s gemaakt (6000 perhaps
Verwijderd
6ns
max snelheid 185mhz
Ik heb ff gekeken en in principe moet een Slot1/SlotA koeler makkelijk erop passen.
Alleen is de vraag hoe je die heatsinks van die chips afkrijgt.
max snelheid 185mhz
Ik heb ff gekeken en in principe moet een Slot1/SlotA koeler makkelijk erop passen.
Alleen is de vraag hoe je die heatsinks van die chips afkrijgt.
Bij mij draait tie op 175 Mhz met standaard koelers
www.tradealliance.nl
er zijn een paar honder v5 6000''s gereleased in de VS. Die editor van voodoosource.net
heeft er een paar in zijn klauwen gehad.
Zo is ie ook aan die drivers voor de 6000 gekomen denk ik.
anwayz, blijf posten, zo krijgen we allemaal een beeld van de oc-baarheid van dit beestje.
(terwijl de cobra met een all-aluminium HP blok toch best wel een beest is, maar dat terzijde)
heeft er een paar in zijn klauwen gehad.
Zo is ie ook aan die drivers voor de 6000 gekomen denk ik.
anwayz, blijf posten, zo krijgen we allemaal een beeld van de oc-baarheid van dit beestje.
(terwijl de cobra met een all-aluminium HP blok toch best wel een beest is, maar dat terzijde)
Verwijderd
Kga de kast nu niet openschroeven 
Ik heb nog nooit geoverclocked maar ik vindt de voodoo5 5500 zeer lekker. Je hebt gelijk hij heeft iets, ik heb hem geruilt voor mijn Gforce2 GTS tijdje terug, en ik heb er geen spijt van.
Ik heb nog nooit geoverclocked maar ik vindt de voodoo5 5500 zeer lekker. Je hebt gelijk hij heeft iets, ik heb hem geruilt voor mijn Gforce2 GTS tijdje terug, en ik heb er geen spijt van.
Verwijderd
Ik heb hem standaard op 186 Mhz lopen.
Daarnaast hem ik hem een tijdje op 192 gehad en 200 deed hij ook pima (incidenteel). Eigenlijk nooit op de koeling gelet.
Daarnaast hem ik hem een tijdje op 192 gehad en 200 deed hij ook pima (incidenteel). Eigenlijk nooit op de koeling gelet.
Pagina: 1