Toon posts:

[BC3] Mijn 2e videokaart werkt niet.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb een probleem met mijn sis6326 in windows 2000. Ik heb deze kaart als sec.kaart naast mijn asus 6800 geprikt om daar een 2e monitor aan te sluiten. In windows 98 werkt dit prima, maar in windows 2000 is er een probleem. In de device manager heeft de kaart een gele uitroepteken met de melding "this device cannot start code 10".

Windows herkent de kaart wel en installeert zijn drivers. Ik heb geprobeerd de drivers te vervangen door die van Sis maar dat helpt niet.

Iemand enig idee?

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ik had een m64 met een s3virge gecombineerd. onder win 98 ging het perfect maar onder w2k wou het ook maar heel slecht, ik had hetzelfde probleem als jou. Vergeet die tweede videokaart, openGL gaat helemaal de soep in...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
MMh dat kaartje heb ik nou net gekocht om alle rommel uit adobe en quark xpress op die andere monitor te kunnen gooien.

Probeer jij me nu te vertellen dat windows 2000 het gewoon niet kan?

Dat zou toch waanzinnig zijn!!!!!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:58
Wat je moet doen in je BIOS, is het omzetten van het booten van de video kaart, nu staat ie op AGP/PCI, zet hem op PCI/AGP, en dan doet ie t wel. Dit zorgt er wel voor dat je boot met je andere videokaartje

Verwijderd

Booten van de andere videokaart maakt niets uit, zolang je de AGP maar als primaire in Win 2K hebt staan. Dan verschijnt de bios op de tweede en alles vanaf het aanmeldingsscherm (ook taakbalk enz) op de primaire.

Als je een game opstart, wordt de secondaire uitgeschakeld.

Verwijderd

jupz... had ik ook gehad. Ik probeerde naast mn TNT2 een kaartje een (ff in mn geheugen graven) trident erin te zetten. Werrukte niet. Gelukig had ik het geluk (>:)) dat ik em kon ruilen met een andere oude computer voor een ati M64... Die doet het wel goed
Pagina: 1