De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
in performance:
zeker!
behalve met een kyro of radeon kaart ofzo (daar is het veel minder)
in kwaliteit:
weet ik niet zeker, maar ik denk dat dat van spel tot spel afhangt hoe opvallend het is...
zeker!
behalve met een kyro of radeon kaart ofzo (daar is het veel minder)
in kwaliteit:
weet ik niet zeker, maar ik denk dat dat van spel tot spel afhangt hoe opvallend het is...
Verwijderd
Je merkt het inderdaad het meeste in de performance. In sommige spellen zie je het ook (Quake 3; de lucht)
Het menselijk oog [of waren het nou de hersenen] zou je kunnen vergelijken met 19 bit... (jaja, analoog, ik weet het) dus visueel zal je niet veel missen...
Betreffende performance hoeft je kaart qua kleuren, maar de helft te doen, dus tijd zat voor andere belangrijke dingen...
Kortom: ik zou voor 16bit gaan als ik performance wil, en anders 32bit als ik toch ook geen verschil zie qua haperingen in een spel.
Betreffende performance hoeft je kaart qua kleuren, maar de helft te doen, dus tijd zat voor andere belangrijke dingen...
Kortom: ik zou voor 16bit gaan als ik performance wil, en anders 32bit als ik toch ook geen verschil zie qua haperingen in een spel.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Bij 3D renderen zijn vaak meerdere passes nodig .. in 16-bit wordt de kwaliteitsverlies erg groot (gaat teveel data verloren) als dit nodig is (denk aan alpha blending). Het heeft dus zeker niet alleen met het aantal kleuren te maken wat betreft de kwaliteit.Het menselijk oog [of waren het nou de hersenen] zou je kunnen vergelijken met 19 bit... (jaja, analoog, ik weet het) dus visueel zal je niet veel missen...
Foei foeiBetreffende performance hoeft je kaart qua kleuren, maar de helft te doen, dus tijd zat voor andere belangrijke dingen...
Pagina: 1