www.m3dzone.com/files.php?directory=Videocards/NVIDIA/BIOSes/NV11/
Ik heb hier een aantal bios updates voor mijn gforce2MX gevonden
zelf heb ik momenteel de deze: 3.11.00.08.00
maar wat is nu de nieuwste of beste en is er veel verschil tussen al die bios''en??
momenteel heb ik ook detonator 7.58 voor winME en 7.59 voor win2000...
kan iemand mij vertellen of er nog betere detonator drivers zijn voor een gforce2MX die stabiel zijn op KT133A mobo''tje (DFI AK75-EC)
Ik heb hier een aantal bios updates voor mijn gforce2MX gevonden
zelf heb ik momenteel de deze: 3.11.00.08.00
maar wat is nu de nieuwste of beste en is er veel verschil tussen al die bios''en??
momenteel heb ik ook detonator 7.58 voor winME en 7.59 voor win2000...
kan iemand mij vertellen of er nog betere detonator drivers zijn voor een gforce2MX die stabiel zijn op KT133A mobo''tje (DFI AK75-EC)
Beste Mastakilla. Allereerst een hele goeie middag
Verder maakt een andere BIOS voor je videokaart weinig verschil, tenzij je echt problemen hebt die hierdoor opgelost kunnen worden. Voor performance maakt het niks uit.
Dan de drivers: De 10.80 zijn nogsteeds het snelste voor 3d mark 2001, maar voor oudere software voldoet 7.58 nogsteeds het beste meen ik.
Succes
Dan de drivers: De 10.80 zijn nogsteeds het snelste voor 3d mark 2001, maar voor oudere software voldoet 7.58 nogsteeds het beste meen ik.
Succes
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Onderstaande tekst had ik eerst getrashed, maar topic is heropend ! !
Hoi meneer Mastakilla!
Mag ik je er mischien op een hele vriendelijke manier op wijze dat deze vraag al diverse malen is gesteld. Natuurlijk is dit helemaal niet erg, want we willen jou ook graag helpen. Om het een beetje netjes te houden doe ik dit topic dicht, en verzoek ik je om even een kijkje te nemen bij search. Ik weet heeel zeker dat je het antwoord wat je zoekt daar zult vinden
Met vriendelijke groet,
Bulldog
en niemand heeft hier nooit een gforce2Mx bios update gedaan????????
dat zou me toch wel sterk verwonderen
dat zou me toch wel sterk verwonderen
een paar weken geleden update naar 3.11.00.18.00 gedaan - het scheelt geen ruk... (niet dat ik dat verwachtte)
Maar in de bios worden wel leuke dingen geregeld als geheugentimings etc - misschien als dat een beetje makkelijker te tweaken is... (maarja onder Windows is dat helemaal apen-makkelijk)
Ik zeg maar zo: "hij is weer helemaal up-to-date!"
Maar in de bios worden wel leuke dingen geregeld als geheugentimings etc - misschien als dat een beetje makkelijker te tweaken is... (maarja onder Windows is dat helemaal apen-makkelijk)
Ik zeg maar zo: "hij is weer helemaal up-to-date!"
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Wanneer leren mensen toch eens dat de BIOS van een videokaart niet gebruikt wordt onder windows, behalve tijdens de boot sequence om vast te stellen wat voor apparaat het is.
[edit & mierenneuk mode]En in full-screen DOS. Verder doet de driver alles[/e&mnm]
Bij nette OS''es wordt het mobo-bios ook alleen voor het booten gebruikt. Moet je maar eens je 2e hd in je bios uitzetten. Onder Win9x issie dan verdwenen, maar onder Win2000 en linux staat-ie er nog.
[edit & mierenneuk mode]En in full-screen DOS. Verder doet de driver alles[/e&mnm]
Bij nette OS''es wordt het mobo-bios ook alleen voor het booten gebruikt. Moet je maar eens je 2e hd in je bios uitzetten. Onder Win9x issie dan verdwenen, maar onder Win2000 en linux staat-ie er nog.
Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot
Pagina: 1