Ik heb een Radeon 64 ddr retail en heb de 7099 driver geinstalled nu wou ik 3dmark2001 draaien maar hij loopt de heletijd vast bij de DOT3 test vast, weten jullie waarom?
Verwijderd
Ten eerste wat is al dat gezeur over 3D mark toch elke keer. Als er 1 programma pro intel en nvidia is dan is het 3Dmark wel.
2. ik heb al meer gehoord dat de 7099 drivers problemen geven in 3Dmark. Ik heb dit niet zelf getest aangezien ik 3Dmark toch wel 1 van de meest overgewaardeerde programma''s ter wereld vind.
2. ik heb al meer gehoord dat de 7099 drivers problemen geven in 3Dmark. Ik heb dit niet zelf getest aangezien ik 3Dmark toch wel 1 van de meest overgewaardeerde programma''s ter wereld vind.
Hmmm, 7099 driver levert in 3D Mark 2001 met een Radeon SDR alleen hier en daar wat textuurcorruptie op, maar loopt verder prima. Heb je wel een of andere RadeonTweaker geinstalleerd? Daarmee kan je het een en ander instellen aan functies. Vaak heel handig voor dit soort dingetjes.
Verwijderd
www.rage3d.com daar kan je hem wel tussen het nieuws vinden hij wordt regelmatig geupdate dus kan je daar ook elke keer de laatste versie vinden.
Raid-on Tweaker
Rage 3d tweaker
Radeon Tweaker
Alle 3 goed, maar ze werken en zien er net ff anders uit.
Rage 3d tweaker
Radeon Tweaker
Alle 3 goed, maar ze werken en zien er net ff anders uit.
Verwijderd
Zijn er mensen die de Radeon op een resutie van 1280x960 hebben lopen?
Met powerstrip krijg ik het niet voor elkaar en ik vraag me af of het aan de Radeon ligt of aan mij.
Met powerstrip krijg ik het niet voor elkaar en ik vraag me af of het aan de Radeon ligt of aan mij.
Verwijderd
Kyro kopen die kan het wel 
Radeon is in 3dmark 2001 wel beetje sneller als GTS hoor... al is het pro intel/nvidia
Kijk maar eens wat voor score je hebt bij een P4/GF3 combo..
Radeon is in 3dmark 2001 wel beetje sneller als GTS hoor... al is het pro intel/nvidia
Kijk maar eens wat voor score je hebt bij een P4/GF3 combo..
Verwijderd
Suijkerbuijk, bedankt voor je reply. Ik had al zo''n donkerbruin vermoeden dat het aan de Ati zou liggen.
Ik laat hem dan maar mooi op 1152x864 draaien.
Ik laat hem dan maar mooi op 1152x864 draaien.
Pagina: 1