[BC3] Asus V7100 cooling?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hallo,
Dit is misschien een hele domme vraag, maar ik verwacht graag serieus antwoord voordat ik mijn videokaart zometeen weg kan teren.
Ik ben van plan een Asus v7100 gf2 te kopen, maar nu is mijn vraag moet deze eigenlijk gekoeld worden(niet oc-ed).
Zoja zit er dan al een cooler op of moet ik er een kopen. En als ik er een moet kopen welek moet ik dan kopen.

|V|zz|

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:25
Als je hem koopt zit er al een koeler op. Dit is dus een heatsink en een fannetje.

Welke wil je kopen, ik zie ongeveer 5 verschillende 7100 kaarten staan.

| I've got permission to color outside the lines |

• BC3 Victim
ThanX

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:25
Ik zie nu dat er geen fannetje op zit alleen een heatsink.

| I've got permission to color outside the lines |

• BC3 Victim
precies! de asus 7100''s die ik gezien heb hebben geen fan... maargoed dat ff terzijde, zolang je hem niet als een gek gaat overclocken hoef je er ook geen extra fan op te zetten... errr.. tenzij je hem in de zon zet deze zomer (als ie er ooit nog eens komt!)

• Jake Blues
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 17:31

Jake Blues

AKA Jake

Ik heb een V7100/T en daar zit geen fan op.
Is ook niet nodig aangezien het stroomverbuik (dus warmte) minimaal is.
In geval van stevig overklokken wordt het idd een ander verhaal. Een oude 486-fan en vier schroefjes dan voldoende :)
Pagina: 1