Ik heb een powercolor geforce 2 MX. Is het normaal dat deze geen evorimental bumpmapping ondersteunt? (Ik krijg in 3d mark 2000 de melding not supported by hardware skipping)
detonator 10.8 proberen met dx8
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Nope... word niet ondersteund
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
misschien laters met dx9 (maaru.. dan ook met nvidia driver v12.00 en proberen... dx9 beta is wel te downloaden testen al...)
trouwens.... uuh... je zal het niet missen hoor... weinig games die ik heb gezien die het toepassen (komt nog wel)
geforce en geforce2/geforce2mx kaarten ondersteunen geen (hardware matige) enviromental bumpmapping en zullen dat ook niet gaan doen
alleen de geforce3, maxtrox g400/g450 en de ati radeon series hebben dit
:):)
alleen de geforce3, maxtrox g400/g450 en de ati radeon series hebben dit
:):)
wat is enviromental bumpmapping eigenlijk precies ?
Dat geeft een soort reliëf weer op de texturen waardoor de boel er wat minder gladjes en meer natuurlijker uitziet, is wel cool though
Ik heb ook de Powercolor Geforce2MX, en inderdaad, deze ondersteund de functie niet.
Nog leuke resultaten behaald met dit kaartje?
Nog leuke resultaten behaald met dit kaartje?
Verwijderd
Nope ook niet met DirectX 80 ofzo..
zit er niet in, dat is een feature die ATI en Maxtrox wel hebben en misschien ook wel de Gforce3
zit er niet in, dat is een feature die ATI en Maxtrox wel hebben en misschien ook wel de Gforce3
Pagina: 1