Life goes as it goes.
Waar, hoe meet je dit?
Als je dit direct op de core doet zonder je voet/vin, dan is het begrijpelijk.
Mijn Geforce2MX is trouwens 51''C gemeten aan de achterzijde (top) van de kaart
sensor
-----------------
||||
koelvoetje
sensor
-----------------
||||
koelvoetje
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik meet dit met de asus probe die erbij zatOp vrijdag 20 april 2001 22:14 schreef unicorn7 het volgende:
Waar, hoe meet je dit?
sensor
-----------------
||||
koelvoetje
Life goes as it goes.
oh ja die dingen...
maar de mijne heeft geen fan, ik houd niet van herrie...
maar de mijne heeft geen fan, ik houd niet van herrie...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Maar nu is mijn vraag nog niet beantwoord?
Kan niemand mij vertellen die zelfde kaart heeft wat zijn temperatuur is?
Kan niemand mij vertellen die zelfde kaart heeft wat zijn temperatuur is?
Life goes as it goes.
Ik heb een Asus v6800 Geforce256 64 Mb DDR, hij loopt bij mij op 130/320 en de temperatuur ligt idd rond de 60~65 graden volgens de probe. Ik heb hem al eens overclocked naar 150/350 maar toen liep de temp na een potje Quake 3 op tot 85 graden en dat leek me wat veel. Toch is ie nog in goede staat dus een temp van 61 graden kan echt geen kwaad.
Pagina: 1