Ik heb hier een p2 233@266 met 128mb staan met een TNT1, zou het in fps veel uitmaken als ik hier een voodoo3 3000 inzet.
weet iemand misschien ook hoeveel verschil
LOLOp vrijdag 20 april 2001 21:04 schreef Smoothy_ het volgende:
Ja
stomme vragen > stomme antwoorden
Verschil in fps?
hmmm...
in spel 1 - 51% meer
in spel 2 - 45% meer
in spel 3 - 10% meer
in spel 4 - 0% meer
in spel 5 - 76% meer
in 3dmark - 125% meer
Ligt eraan wie, wat, hoe, waar, wanneer etc.
En tsja, processoren willen ook nogal snel voor file-vorming zorgen in je pc''tje.
Games worden niet geschreven voor videokaarten, maar voor platformen en vaak worden al die extra functies niet eens gebruikt.
Kortom - ga naar een winkel - probeer, vergelijk en breng eventueel terug.
hmmm...
in spel 1 - 51% meer
in spel 2 - 45% meer
in spel 3 - 10% meer
in spel 4 - 0% meer
in spel 5 - 76% meer
in 3dmark - 125% meer
Ligt eraan wie, wat, hoe, waar, wanneer etc.
En tsja, processoren willen ook nogal snel voor file-vorming zorgen in je pc''tje.
Games worden niet geschreven voor videokaarten, maar voor platformen en vaak worden al die extra functies niet eens gebruikt.
Kortom - ga naar een winkel - probeer, vergelijk en breng eventueel terug.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
in welk spel ???Op vrijdag 20 april 2001 21:10 schreef tHaFalleN het volgende:
weet iemand misschien ook hoeveel verschil
They made me do it.
Vooral counterstrike, draait nu nog net een beetje in 640X480, maar echt vloeiend kan je het niet noemen.
dan is het verschil best wel te merkenOp vrijdag 20 april 2001 21:19 schreef tHaFalleN het volgende:
Vooral counterstrike, draait nu nog net een beetje in 640X480, maar echt vloeiend kan je het niet noemen.
They made me do it.
ik draai counterstrike op 800x600 vloeiend met een p2 233(@291) en een tnt 1.Op vrijdag 20 april 2001 21:19 schreef tHaFalleN het volgende:
ik denk niet dat je het echt gaat merken ik heb ook ge CSt met mijn oude 233 en een voodoo3 2000 maar kon ook niet hoger als 800*600 niet echt vloeiend en al tweak je die tnt een beetje ben je denk ik beter af.
gooi er een geforce 3 in
dan zallie denk ik wel sneller worden
dan zallie denk ik wel sneller worden
Op vrijdag 20 april 2001 21:09 schreef Procyon for life het volgende:
[..]
LOL
stomme vragen > stomme antwoorden
Maarten, met alle respect... maar stomme vragen bestaan niet. Laat een ander in zijn waarde.
Nick
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
sorry maar geef toe snugger is het niet!
en bovendien, voor zulk soort dingen hebben we een search.
en bovendien, voor zulk soort dingen hebben we een search.
en wara wou je dan op zoeken?????en bovendien, voor zulk soort dingen hebben we een search.
ik bedoel als je voodoo3 intikt krijg je overklokken dit overklokken dat
samen met p2 233 erbij krijg ej dit topic en overklokken
ik denk dat deze vraag nog niet zovaak is gesteld, misschien wel met andere procs, en videokaarten maar als je alle combi''s moet gaan uitproberen in de search denk ik dat je het gewoon beter ff kunt vragen......
greetz Saus
Pagina: 1