Hey, kheb net een newe pc met amd 1.33 met een IIyama 17 inch a705mt monitor en een gainward cardexpert geforce II GTS type 400 pro 64mb. ik heb deze laten installeren, maar als ik Counterstrike ga spelen loopt deze maar op 10/15 fps. ik nieuwe drivers downloaden van gainward.com dat was 7.52. ik deze installeren maar nee hoor het hielp niet. nu las ik ergens dat je misschien eerst de ouwe moest UNinstalleren.. maar kan nergens vinden waar dat te doen. waar ligt het probleem in de videokaart of monitor en hoe is het op te lossen?
Verwijderd
Ik heb een Geforce DDR 32 meg (asus v6800) en een Samsung syncmaster 1000p
En met Cs haal ik 60 fps @ 1152x768
en ik heb gewoon de drivers van de nvidia site
En met Cs haal ik 60 fps @ 1152x768
en ik heb gewoon de drivers van de nvidia site
ja daarom vraag ik wat er mis is
ik zal nog ns ff wat proberen
btw ik speel ook op 1152x blabla maar dat lijkt me toch wel te kunnen met mijn systeem
btw ik speel ook op 1152x blabla maar dat lijkt me toch wel te kunnen met mijn systeem
hmz, ik heb vanaf maandag dezelfde vid kaart en een tb 1200 op een asus a7v133
, hopen dat mijne et wel goed doet...
En zoals altijd wordt gemeld bij dit soort problemen, heb je wel de nieuwste via drivers voor je mobo geinstalleerd?
En zoals altijd wordt gemeld bij dit soort problemen, heb je wel de nieuwste via drivers voor je mobo geinstalleerd?
Ik haal in CS op 1024 ook nog 75 fps met mijn TNT 2
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Het is praktisch onmogelijk dat het aan je monitor ligt, controleer de settings van de game, zorg dat je hardware rendering gebruikt. Het lijkt me trouwens sterk dat de standaard drivers zo slecht zouden presteren en de nieuwste al helemaal, dus check even of alles drivers enzo wel goed geinstalleerd zijn (bijv. bij apparaatbeheer)
Moet je ff in de meuktracker kijken, en dan zoeken naar via 4 in 1 drivers 4.29. Ik denk dat frame rate er wel op voor uit gaat. Als ik ze niet geinstallerd heb draai ik Q3 met 10-20 Fps en met haal ik 60-70fps
Eppie
Eppie
kijk daar download je ze ff voor hè, zomaar 50fps meerOp zaterdag 21 april 2001 15:25 schreef eppie het volgende:
Moet je ff in de meuktracker kijken, en dan zoeken naar via 4 in 1 drivers 4.29. Ik denk dat frame rate er wel op voor uit gaat. Als ik ze niet geinstallerd heb draai ik Q3 met 10-20 Fps en met haal ik 60-70fps
Eppie
Verwijderd
De Viadrivers installeren. Zitten vast wel bij de moederbord boekjes die je bij je PC gekregen hebt. anders te downen via
www.via.com.tw
www.via.com.tw
Pagina: 1