Toon posts:

[BC3] Viper 770 Ultra overklokken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
jongens, ik ben bezig met het o''clocken van mijn viper, wie kan mij vertellen wat zo''n beetje de maximale waardes zijn voor het overklokken..ik heb nl geen zin om zometeen een geforce te MOETEN kopen..:)
ok, dan zeggen jullie natuurlijk "overklok gewoon niet" :D
en nog wat..ik gebruik nu al heel lang oeroude detonator drivers omdat ik daarmee met mijn kaart de hoogste fps haal..hoe kan dat..nieuwere driver horen toch eigenlijk beter te zijn?
alvast bedankt!
Greetz,
SaMBuCCa

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06:45

Exirion

Gadgetfetisjist

Op vrijdag 20 april 2001 16:17 schreef sambucca het volgende:
ik gebruik nu al heel lang oeroude detonator drivers omdat ik daarmee met mijn kaart de hoogste fps haal..hoe kan dat..nieuwere driver horen toch eigenlijk beter te zijn?
Ik heb in m''n oude computer een TNT kaartje nogsteeds met de 1.76 drivers uit maart ''99 draaien. Vanaf de 3 en 5-serie is alles steeds meer voor de Geforce geoptimaliseerd, dus je hebt eerder winst dan verliest als je die drivers op een TNT of TNT2 draait. Wat bereft het overclocken: er zijn best veel topics over te vinden denk ik :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
sorry, ik zie net de search functie op het forum en er zijn idd al 18029872682526 topics over v770 ultra...ik zal voortaan kijken voordat ik wat doms ga posten...bedankt. I :(
Greetz,
SaMBuCCa

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Is goed, en bedankt dat je zelf tot dat inzicht bent gekomen :)