If the world didn't suck we'd all fall off.
I agreeOp vrijdag 20 april 2001 15:20 schreef Brid het volgende:
Welke drivers heb je geinstalleerd?
Toch niet vergeten om de via 4 in 1 drivers te installeren en je hebt natuurlijk al de nieuwste drivers geinstalleerd.
Anders moet je je diep gaan schamen en de search gebruiken.
Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!
Verwijderd
*zucht* lastig he een beetje vertrouwen in de mensheid...Op vrijdag 20 april 2001 15:24 schreef -GeHlGe-GoaT het volgende:
ja deze topic staat er nu werkelijk al 8000 keer in............ zucht........ lastig, drivers instaleren..........
Verwijderd
kijk anders ook ff naar je fps bij "show details" na de bench, maakt ook een hoop duidelijk.
Sisoft Sandra gerund... Blijft elke keer hangen bij welke benchmark dan ook sinds ik een keer een HDD benchmark trachtte... Reinstallen hielp ook niet. *grom*
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Verwijderd
Dan moet je de instellingen van je L2 en L1 cache in de bios controleren. Het lijkt er namelijk op dat die staan uitgeschakkeld.
Ik heb de l2+l1 wel eens bij een k6-2 uitgeschakkeld en die vertoonde hetzelfde gedrag.
Het kunnen volgens mij niet de via 4 in 1 drivers zijn. Anders had hij minimaal 2000 ofzo moeten halen.
Systeem gebouw in computerzaak:
amd 1200 met 256 ddr
gf2 mx 32meg
7,2krpm 30gb maxtor
A7A266
etc.
score: 661 in 2001
conclusie: videokaart mol.. doet het wel, maar traag als stront....
Ow ja darkshark, toen jij poste, heb je in al je onterechte frustratie niet gezien dat hij al had gezegd, dat ie al de drivers heeft geinstalleerd.... Lezen heet dat....
en installeer je via drivers opnieuw, of een nieuwere versie..
je zou zo ongeveer een score van 6000 moeten hebben.
heeft je GeForce2 wel een goed bios? (denken de drivers niet dat het een tnt is ofzo).
probeer die geforce eens in een ander systeem
geen irq gezeur.?
is dat het niet en je weet zeker dat het niet aan je drivers ligt ga dan terug met je systeem:+
One of the animals has left its cage today.
Dus er is echt iets brak bij jouw systeem
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Als hier disabled staat zijn de drivers niet goed geinstalleerd, staat er enabled dan wel en kunnen we op zoek naar iets anders
Ow en Dxdiag kun je draaien door in het startmenu voor ''run'' (of uitvoeren als je een NL windows hebt) te kiezen en dan gewoon ''dxdiag'' intypen.
ff via drivers installen, dan ff nvidia detonator drivers erop, dx 8, en je systeem draait weer als een zonnetje (nou ja)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Dit stond idd allemaal al op pagina 1Op zaterdag 21 april 2001 14:15 schreef hoerrr het volgende:
OK NOW THE MASTER SPEAKS HERE:
ff via drivers installen, dan ff nvidia detonator drivers erop, dx 8, en je systeem draait weer als een zonnetje (nou ja)
Maar om ff ontopic te gaan, heb ik eigelijk ook geen idee. tjek of alles een beetje vast zit ofzo, of alles goed zit (ik zei al dat ik geen idee had
Verwijderd
Verwijderd
asus k7v kx133 moederbord
amd athlon 700mhz
hercules 3d prophet II(geforce 2mx)
het chipset op mijn asus moederbord is volgens mij van via, heb ik voor dit moederbord enzo ook die via4in1 drivers nodig?
ik heb niet echt het idee dat mijn systeem slecht presteerd op 3D niveau, maar sneller is toch beter
DK2 Roeleert iddOp zaterdag 21 april 2001 19:48 schreef Bomberman het volgende:
Yo Impie (DK2 roeleert zwaart btw), heb je die Dxdiag nou al gechecked of wat? Heb dat plaatje niet voor Jan Lul gemaakt..