[BC3] Geforce3 Topicje

Pagina: 1
Acties:

• Penetrator
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-08 12:24
Post hier links naar info over alle geforce 3 kaarten (benchmarks etc)
Of post zelf een stukje.
Het moet nu maar eens duidelijk zijn welke de snelste, stabielste, en beste kwaliteit is!

• Martijnos
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-03-2025
Zijn die dingen al leverbaar dan? Ze staan overal in de pricewatch, maar ik heb zo m''n bedenkingen over de leverbaarheid. Wie heeft al een Geforce 3?

"Choose life"

• Penetrator
  • Laatst online: 06-08 12:24
ze zijn al leverbaar
ik heb er geen
maar binnekort wel >:)

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Waar zijn ze leverbaar dan, ik heb ze alleen nog maar in de pricewatch gezien, maar nog niet vooradig, als jij me dat wilt vertellen, heb ik weer een goed weekend...

Niet op voorraad.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik ben voor een Geforce3 wezen kijken in de winkel, voor 1300 lag er een OEM Hercules, en voor 1800 had je een Leadtek retail..

de man in de winkel zei tegen me "ik zou nog even wachten"
waarop ik zei "hoezo??"
die man weer "omdat er fouten in de Geforce3 zijn geslopen"
ik "oh jah??"
man "jah iets met de chip ofzo"

dus ik weet niet of het waar is , maar et klinkt nie goed....

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Welke zaak was dat?!

Dat van die fouten klopt, je moet revisie A5 hebben ipv 3 of lager.

Maar dat zie je pas als de heatsinks+cooler eraf is..

Niet op voorraad.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Het is waar,

Ik ben vorige week ook langs een winkel geweest om te vragen of mijn bestelde GeForce 3 al binnen was en dat was hij. Ze mochten hem echter niet verkopen omdat er een foutje in de chip bleek te zitten en dat die er eerst uit moest.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• DeMoN
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

AHAAA!!! Nu snap ik hoe die ene gast aan al die Geforce Sleutelhangers komt!!! :9

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Interessant:
2D performance lags substantially with the GeForce 3, even when compared to the GeForce 2 Pro. We are happy to say again that the visual quality produced by the new reference board is top notch, with good clarity even at 1600x1200 in all color depths :) . If all manufacturers follow the lead of the Nvidia reference board, the GeForce 3 should finally be a solid product for graphics development for CAD and 3D Studio modeling.
Dat van die performance is minder maar 2D is eigenlijk altijd wel snel zat.

Lees de hele review hier

PC Specs

Verwijderd

Als ik een GeForce3 ga kopen koop ik de hercules variant. Herrcules heeft altijd wel mooie produkten. En we kunnen niet echt benchmarks voor je vinden aangezien alle benchmarks met een Nvidia reference kaart zijn gedaan.
Pagina: 1