[BC3] Lekker vaag gedoe

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hoi,

Ik heb een asus 7700 geforce 2 GTS deluxe video kaart.

Dat ding werkt verder goed maar als ik Smartdoctor draai blijft ie continue zeuren dat m''n fan op de kaart stuk is en de meter staat op 0 rpm :(

Ik dus kast losmaken en kijken of ie draait.
En ja hoor dat ding draait gewoon. Maar smartdoctor blijft maar zeuren dattie op 0 rpm draait :?

Lekker vaag. Ik wil toch wel graag smartdoctor draaien ivm cpu cooling. Maar als iedere minuut smartdoctor begint te zeuren over een fan die gewoon draait wordt het behoorlijk irritant :(

Iemand dit vaker meegemaakt?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06:45

Exirion

Gadgetfetisjist

Zit de connector wel goed? Misschien is het derde draadje voor de rpm meting niet goed aangesloten. En anders toch een softwarematig probleem denk ik.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Dat heb ik al gecontroleerd. Alle draadjes zitten goed vast.

En dattie begon te zeuren gebeurde ook van het ene op het andere moment.

Ook al geprobeerd om smartdoctor opnieuw te installeren. Hielp ook niks. Feit blijft gewoon dat die fan gewoon draait.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen