[BC3] Beeld trekt krom!?!?!

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• toelet245
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-06-2024
Ik snap er niks van. Mijn beeld trekt aan de rechterkant helemaal krom! :(
Ik heb al gekeken of er een magneet dichtbij is mar dat is niet zo. Ja, mijn ene box staat ernaast maar ''vroeger'' gaf ie nooit problemen. En het is niet alleen het beeld maar icq bijv. staat ook helemaal krom in het scherm!? :'(
Weet iemand een oplossing...? Of is mijn beeldscherm overleden? Het is trouwens een Laser 15"

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Zit er geen DEG knop op je beeldscherm dan dat je je monitor even kan late ontladen ???
Zo niet dan heb je volgens mij pech.... En kan je met je beeldscherm opties dan ook niet je beeld rechttrekken ????
Ach ik zal het wel horen :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• toelet245
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-06-2024
Ik heb een ''recall'' knopje maar die doet het niet... Het is echt vaag... hhmmm, ik denk dat ie overleden is... :'(
Maar ach, dan kan ik misschien eindelijk is een dikke nieuwe 17" kopen >:)

p.s. Zo beter?!;)

Verwijderd

Werk er maar eens voor zou ik zeggen ipv te freeloaden.

Lees eens in de beschrijving of je niet 2 knopjes in moet houden. Staan er lampen, speakers, "iets met een trafo" in de buurt?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
tskk, dingen zoals

"dan koopt me pa wel een nieuwe" is idd zo slapjes he, nooit es zelf er iets voor doen.. tis echt :r

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Sir_Joachim
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-03-2023

Sir_Joachim

Bestek Roelz

Op vrijdag 20 april 2001 11:42 schreef BBViDz het volgende:
tskk, dingen zoals

"dan koopt me pa wel een nieuwe" is idd zo slapjes he, nooit es zelf er iets voor doen.. tis echt :r
hallo, als je een hongerloontje van 6 gulden per uur hebt een supermarkt dan ben je verrekte blij als je ouders iets voor de computer kopen :)

WAZZAAPP!!! | Visit the greatest website of all time: Q2u

Verwijderd

En jouw vader hoeft er niet voor te werken, heeft verder ook geen onkosten en geen andere interesses.
Inderdaad erg... moet je 15 dagen werken voor een monitor.... zoek een vakantiebaantje... heb je het in een week.

Verwijderd

ik heb al voor 3 pc''s gespaard... kopen/verkopen.. en nu heb ik wat ik wil...

mijn 4e pc (DUAL PIII) werd toch iets te duur... dus verkocht en een duron gekocht...

wat ik dus wil zeggen.. werken voor je pc!! dat doet je pc namelijk ook voor jou......

Verwijderd

Hmmm... had ik ook ooit in een diep duister verleden, toen guldens nog van hout waren enz. Had van die lame ass cheape klote boxjes, die eerst het gewoon deden, en van de een op de andere dag begon mn beeld krom te trekken. Dus als ik jou was zouk tog maar ff proberen die box met de versterker ff weg te zetten, om te kijken of dat het echt niet is.

Verwijderd

Geslachtziekte van je beeldscherm. Als je hem niet snel voorziet van hulp gaat ie zeker kapot!
Pagina: 1