[BC3] Geforce 2 gts pro 64mb van gistron.

Pagina: 1
Acties:
  • 168 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• SICK
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-03 20:07
Deze kaart ''GeForce 2 GTS PRO, TV-out 64 DDR AGP Retail 559,- '' zag ik op www.gistron.nl en ik vind em wel erg goedkoop, dus zou ik graag willen weten of ie een beetje betrouwbaar is.
Iemand ervaring met deze kaart ?

• Saus
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
in de shopsurvey van gistron staat Flipmo2k hij heeft die kaart en zegt erwat over en hij vertelde mij dat hij er tevreden mee was

stuur hem anders een meeltje ofzo

greetz Saus

• SICK
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-03 20:07
ow iig bedankt saus ... it''s me S1CK van PZZ (als je dat nog niet door had:p)

• Rico
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:16

Rico

Wie dit leest is gek....

Ik ben ook wel nieuwsgierig naar deze kaart.
is niet duur.
Iemand ervaring mee?

• BruT@LysT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-07 10:50

BruT@LysT

Fear and Loathing

Wow is inderdaad wel neukend goedkoop... raar eigenlijk. Ik zou helemaal niet willen weten of ie goed is want dat maakt toch helemaal geen bal uit. Hij loopt toch wel op 250/400. Ben eerder benieuwd of die prijs wel ECHT klopt..

[EDIT]

Tjah D0H dat moest uiteraard 200/400 zijn, sry dudez ;)

• Flipmo2K
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Heej Saussie ouwe rukker! :P

Ik heb ''m inderdaad ook en ik kan jullie vertellen dattie zekers wel roelt.
Ik dacht zelf een 64MB GTS versie gekocht te hebben maar het bleek dus een Pro versie te zijn. Dit staat op de chip van de kaart, op de doos en hij werkt ook op 200/400Mhz.
Ik weet niet of het goed is, maar ik kon de kaart zonder extra koeling op 235/435 mhz krijgen. Daarboven onstonden er wat wazige effecten in bepaalde spellen.

Het merk is trouwens Videal. Website weet ik niet.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Prijs klopt..

e-mailtje aan Gistron:
Weten jullie ook op welke snelheid het geheugen en de core draaien?

groeten, Alexander

Antwoord:
Helaas durven we hier niks over te zeggen.

met vriendelijke groeten,
Gistron
Wat moet ik DAAR nou mee? Zal dan vast wel geen 250/400 zijn :(

• Pollewob
  • Niet online
Op vrijdag 20 april 2001 15:47 schreef Flipmo2K het volgende:

Ik dacht zelf een 64MB GTS versie gekocht te hebben maar het bleek dus een Pro versie te zijn. Dit staat op de chip van de kaart, op de doos en hij werkt ook op 200/400Mhz.
Ik weet niet of het goed is, maar ik kon de kaart zonder extra koeling op 235/435 mhz krijgen. Daarboven onstonden er wat wazige effecten in bepaalde spellen.

Als dit waar is hebben ze er een klant bij :)

• Flipmo2K
  • Niet online
250/400?! De snelheid van een Pro is toch echt gewoon 200/200DDR (=200/400)hoor. Die van een Ultra is 250/230DDR.

Lees hier anders maar verder:
[topic=134843]

• Flipmo2K
  • Niet online
Oh, en Saus... Zeg aub nooit meer dat men mij een meeltje moet sturen :). M''n hele meelbox was volgespamt met vragen! (ok ok, het waren er in ieder geval al 2!).

• Pollewob
  • Niet online
Op vrijdag 20 april 2001 15:56 schreef Flipmo2K het volgende:
Oh, en Saus... Zeg aub nooit meer dat men mij een meeltje moet sturen :). M''n hele meelbox was volgespamt met vragen! (ok ok, het waren er in ieder geval al 2!).
moet je je icq maar aanzetten >:)

• Rico

Rico

Wie dit leest is gek....

Denk datik er ook maar een ga bestellen.
Leuke upgrade voor mijn Gforce2MX.
Neem aan dat ie een stuk sneller is
En Flipmo2K nog bedankt voor je email :)

• Flipmo2K
  • Niet online
Op vrijdag 20 april 2001 16:00 schreef Pollewob het volgende:

moet je je icq maar aanzetten >:)
ICQ zuigt! Ik had het eerst, maar ik formatteer m''n PC elke maand wel ofzo en dan moet ik weer iedereen toestemming vragen. MSN is in mijn geval dus beter! En kom dan niet aanzetten van "dan moet je MSN maar aanzetten" want dat ging niet omdat ik niet thuis was :). In tegenstelling tot de meesten hier volg ik namelijk wel een educatieve opleiding die mij van mijn PC afhoudt :o.

• Rico

Rico

Wie dit leest is gek....

Een opleiding om je van je pc af te houden?
Daar heb ik mijn vriendin voor :+

Verwijderd

Heb hem ook besteld vandaag (voor me broertjes verjaardag as woensdag). Hij was gewoon op voorraad wel foking goed ach je gebruikt toch altijd de drivers van Nvidia ipv de fabrikant

• Devil N
  • Laatst online: 14-08 16:15
maar ik formatteer m''n PC elke maand wel ofzo
Waarom doe je dat in godsnaam dan? Formatteren moet je als een laatste redmiddel gebruiken, als je pjoeter totaal niet meer wil werken, niet als een maandelijkse onderhoudsbeurt. Ik zou er niet goed van worden als ik steeds weer m''n systeem opnieuw zou moeten installeren. Als je pjoeter een dikke troep is, neem dan gewoon even de tijd en ruim alles goed op! Dan blijven dingen zoals ICQ ook gewoon goed werken.

• Flipmo2K
  • Niet online
<helemaal off-topic>
Op vrijdag 20 april 2001 19:55 schreef deviln het volgende:
Als je pjoeter een dikke troep is, neem dan gewoon even de tijd en ruim alles goed op! Dan blijven dingen zoals ICQ ook gewoon goed werken.
Ach, meestal werkt er iets niet helemaal fatsoenlijk meer omdat ik iets te hard heb opgeruimd (lees: teveel weggegooid). Enne, zoveel werk is dat opnieuw installeren nou ook weer niet. In 1,5 uur heb ik m''n PC''tje weer helemaal in orde.

</helemaal off-topic>

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Op vrijdag 20 april 2001 16:16 schreef Flipmo2K het volgende:

ICQ zuigt! Ik had het eerst, maar ik formatteer m''n PC elke maand wel ofzo en dan moet ik weer iedereen toestemming vragen. MSN is in mijn geval dus beter!
[Ook nogal off-topic] -> Gewoon ff je ICQ directory backuppen, nieuwe windows install doen, ICQ directory terug gooien in C:\Program Files (of waar dan ook) en ICQ opnieuw er over heen installen .. klaar :) . Je ICQ (en dus toestemmingen etc) zijn weer in de ''oude'' staat.

PC Specs

• Devil N
  • Laatst online: 14-08 16:15
Op vrijdag 20 april 2001 20:07 schreef Flipmo2K het volgende:
<helemaal off-topic>

Ach, meestal werkt er iets niet helemaal fatsoenlijk meer omdat ik iets te hard heb opgeruimd (lees: teveel weggegooid). Enne, zoveel werk is dat opnieuw installeren nou ook weer niet. In 1,5 uur heb ik m''n PC''tje weer helemaal in orde.

</helemaal off-topic>
Tja, maar je bent dus wel een helehoop zooi kwijt dan. Ik onderhoud liever mijn computer gewoon goed. Gewoon alles systematisch indelen, als er iets nieuws is geinstalleerd, meteen ff op de juiste plek neerzetten in het Start menu, enzovoort. Kleine moeite, groot plezier.

• rkrythe
  • Laatst online: 08-08 16:19
Is dat wel een beetje goed merk? Niet zo''n gaar powercolor ding (sommige hebben er geen problemen mee, maar andere wel). Ik ken het merk niet, misschien andere wel

Flickr

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-08 22:00

Yucko

One clown to rule them all !

Op vrijdag 20 april 2001 20:07 schreef Flipmo2K het volgende:
<helemaal off-topic>
[..]

</helemaal off-topic>
Jij hebt blijkbaar nog nooit van Ghost o.i.d. gehoord ? Gewoon in 3 min. een image terugpleuren en voila ... pc weer helemaal maagdelijk geinstalleerd.
En je ICQ, gewoon je ICQ2000b directory kopieeren op een andere partitie en na het terugzetten van je image weer in de goeie directory terugpleuren. Heel je lijst is dan bewaard + eventuele berichten die je had opgeslagen.

Doe ik ook, werkt perfect! :Y)

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• Flipmo2K
  • Niet online
Dit gaat de foute kant uit >:). Ik wilde alleen effe melden dat ICQ zuigt, geen 100 reakties over mijn "schoonmaakactiviteiten" oproepen!
Gooi maar een slotje op deze draad :).

• Pollewob
  • Niet online
Op vrijdag 20 april 2001 18:50 schreef insane het volgende:
Heb hem ook besteld vandaag (voor me broertjes verjaardag as woensdag). Hij was gewoon op voorraad wel foking goed ach je gebruikt toch altijd de drivers van Nvidia ipv de fabrikant
Ik heb er ook 1 besteld *D

• paragon
  • Laatst online: 23-08 17:24
Op vrijdag 20 april 2001 16:16 schreef Flipmo2K het volgende:

[..]

ICQ zuigt! Ik had het eerst, maar ik formatteer m''n PC elke maand wel ofzo en dan moet ik weer iedereen toestemming vragen. MSN is in mijn geval dus beter! En kom dan niet aanzetten van "dan moet je MSN maar aanzetten" want dat ging niet omdat ik niet thuis was :). In tegenstelling tot de meesten hier volg ik namelijk wel een educatieve opleiding die mij van mijn PC afhoudt :o.
Wat je natuurlijk ook kan doen is de hele ICQ folder ergens opslaan op een CD''tje of zo. Dan na het formateren en instaleren van OS, ICQ map terug zetten en ICQ eroverheen installeren. Registrenen en je bent klaar. Of je maakt gewoon een Image van een goed werkende installatie. scheelt je toch gauw 18 uur per jaar.

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Lees de hele topic, die tip is al een paar keer gegeven :z ..

PC Specs

• Rhy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-12-2024

Rhy

Once a nerd; always a geek

first of all, Powercolor is geen gaar merk! Wordt officieel ondersteunt door het nVidia team. In tegenstelling tot ...

Gistron leverd Noname ... tja het is dus van het merk "Videal" ... DAT is pas een vaag merk :)
Gistron levert tegenwoordig veel van Videal ... netwerkkaarten en hubs ook al.
In de loop van het weekend installeer ik de kaart, dat horen jullie wel meer van me.

Oh en die prijs? Die klopt wel ja! :o

Verwijderd

Noname => Videal (daarvoor VideoExel?)
Videal is weer PROTAC (wat weer gelinkt is aan PC-Chips)
+ Protac is overgenomen door ....Chaintech
dus .... het is een Chaintech kaartje:7

Chaintech maakt 3 GTS kaarten
RI90=GTS 32 Mb DDR
RI91=GTS 64 Mb DDR
RI93=GTS Pro (sinds jan 2001 volgens mij)

• Flipmo2K
  • Niet online
Op vrijdag 20 april 2001 23:26 schreef ruubruub het volgende:
Is dat wel een beetje goed merk? Niet zo''n gaar powercolor ding (sommige hebben er geen problemen mee, maar andere wel). Ik ken het merk niet, misschien andere wel
Zoals al eerder gezegd heb ik er geen problemen mee. Het merk is Videal, ze maken ook speakers (misschien nog meer maar dat weet ik niet).
Maarre... lees de volgende keer wat beter, het staat allemaal hierboven al beschreven.

<edit>
shit, mijn reactie is te laat...
</edit>

• rkrythe
je heb die GF2 pro al binnen? Werkt hij goed? Ook met spellen en 3DMark enzo.?

Flickr

• Heintje
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-06 16:15
Ik heb die Videal MX gisteren in een systeempje ingebouwd en uitgebreid getest.
Met TB1000: 4500 in 3dMark 2000 en 2400 in 3d Mark 2001. Core kon naar 180 en mem naar 195 zonder vastlopers. Maar echt veel winst leverde het ook niet op.
Verder geen rare zaken wb. beeldkwaliteit ofzo. Zoals ik al eerder zei: W98 ziet ''m als MSI-kaart.

ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++

• Pollewob
  • Niet online
Op zondag 22 april 2001 10:49 schreef ruubruub het volgende:
je heb die GF2 pro al binnen? Werkt hij goed? Ook met spellen en 3DMark enzo.?
Ik krijg dinsdag of woensdag de Pro binnen. Als ik hem dinsdag binnen krijg zal ik gelijk wel ff een paar testjes doen. Als ik hem woensdag krijg wordt het zondag, omdat ik dan 5 dagen weg ben.

nou ja, jullie zien het wel :)

• Rico

Rico

Wie dit leest is gek....

Ben benieuwd.
Kun je ook plaatjes schieten van die kaart?
Als het wat is bestel ik hem namelijk ook.
Zit er een goede koeler op en ook koelribben op de geheugenchips?

• Pollewob
  • Niet online
Op maandag 23 april 2001 16:43 schreef Rico het volgende:
Ben benieuwd.
Kun je ook plaatjes schieten van die kaart?
Als het wat is bestel ik hem namelijk ook.
Zit er een goede koeler op en ook koelribben op de geheugenchips?
Plaatjes schieten kan ik niet, want ik leef nog zonder digitale camera :)

Volgens Flipmo2k zit er een koeler op de core, of er ook ramsinks opzaten wist hij niet zeker. Ik zal het morgen (hopelijk) wel even zeggen, samen met wat andere testjes :)

• Pollewob
  • Niet online
Hmmm... vandaag niets binnen gekregen :(

Zondag wordt het dan maar... :)

• Rico

Rico

Wie dit leest is gek....

Wacht ik toch tot zondag :)

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-08 21:34

Wildfire

Joy to the world!

Ruubruub, PowerColor rules! Heb zelf een PowerColor GeForce2 GTS 32 Mb met TV-output. Het ding werkt retegoed op core 200@250 en mem 333@400 (en da''s dan met de standaardcooling). De TV-output is daarbij ook nog eens erg goed!

En dat allemaal voor ruim fl. 470,- inclusief rembours! :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Pollewob
  • Niet online
De eerste resultaten...

3D mark 2000 van 4486 (MX @ 220/220) naar 5300+ (Pro @ default)

Mijn testen in Quake3 Arena laten zien dat er in de lage resoluties maar 1 of 2 fps''je wordt gewonnen, maar kom je boven de 1024 x 768 en ga je naar de 32 bit, dan gaat de Pro tov mijn ''oude'' mx bijna 2x zo snel :9~

Mijn Pro loopt zonder extra cooling op 225 core/460 mem (default = 200/401 (>:))), met mogelijkheden om verder te gaan :)

Op de kaart zit een vrij groot koelblok met fan, maar op het geheugen zitten geen ramsinks, toch nog maar even bijkopen..

Morgen meer testen (3D 2k1) en verder overclock nieuws. Groet, Pollewob

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:04
hoeveel punten haal je in 3dmark2001 ??

ik ga er denk ik ook maar 1tje bestellen :)

als ik je goed begrijp heb je hem nu al op het niveau van een ultra lopen?

• Pollewob
  • Niet online
Op zondag 29 april 2001 22:05 schreef Cutebritney het volgende:
hoeveel punten haal je in 3dmark2001 ??
Op zondag 29 april 2001 22:01 schreef Pollewob het volgende:
Morgen meer testen (3D 2k1) en verder overclock nieuws. Groet, Pollewob
Weet ik misschien later vanavond, anders morgen.

• Rico

Rico

Wie dit leest is gek....

En het merk wat ze leveren is nog steeds videal?
En als je boven de 460mhz mem komt loopt ie dan vast of rare pixels?

Verwijderd

Ben erg benieuwd, sta op het punt om m''n V770 -Ultra eruit te gooien dus zoek ik een goede vervanger. Dus als ik het goed begrijp komt de Pro errug in de buurt van de Ultra? Scary >:)

• Pollewob
  • Niet online
Op maandag 30 april 2001 11:05 schreef Rico het volgende:
En het merk wat ze leveren is nog steeds videal?
En als je boven de 460mhz mem komt loopt ie dan vast of rare pixels?
Boven de 460 veranderen de kleuren van mijn scherm en krijg ik witte vlekken van 1cm^2, maar vastlopen doet hij niet :) Voor het geheugen ga ik van die mooie ramsinks kopen (van de oc-shop) met de hoop dat ik dan weer verder kan gaan.

De core kan nog makkelijk op 235 draaien, maar dat is vrij nutteloos.

Ik ga nu weer even 3D2k en 2k1 draaien... straks de resultaten.

• rkrythe
dit klink allemaal erg goed. Moet ik toch ook eens gaan na denken over een vervangen van mijn Hercules MXje

Flickr

• Pollewob
  • Niet online
Als ik de kaart op 225/460 laat lopen haakl ik in 3D Mark 2000 een score van 5341 (gemiddelde van 3 tests), en in 3D Mark 2001 zit ik op 25xx (met de MX kwam ik op 44xx en 2056).

Verwijderd

Pollewob,
Kun je me zo''n kaart aanraden?
Klinkt wel errug goed!
Zit nu nog met m''n tnt2-u en ik twijfel enorm wat te kopen.
Thanks

• Pollewob
  • Niet online
Op maandag 30 april 2001 12:50 schreef Mummie het volgende:
Pollewob,
Kun je me zo''n kaart aanraden?
Klinkt wel errug goed!
Zit nu nog met m''n tnt2-u en ik twijfel enorm wat te kopen.
Thanks
Ik ben heel blij met deze kaart, alles is er goed aan tot nu toe, en ook de prijs is heel mooi. Ik kan hem aanraden!

Als je meer wilt weten.. mijn icq # = 106412580 :)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op vrijdag 20 april 2001 15:47 schreef Flipmo2K het volgende:

Ik heb em ook besteld bij Gistron maar ik hoor niets meer van ze...

Kreeg jij eerst nog een mailtje of telefoontje om de bestelling te bevestigen?!?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
K ik heb dus maar ff gebeld naar ze....

En ja hoor ze hadden een "computer-storing" gehad afgelopen weekend dus heleboel bestelling waren "kwijtgeraakt".... (moet mij weer overkomen)

Maar krijg em nu dus maandag...

Maar op de site van Gistron stond ook een Powercolor voor F519 en die was volgens de verkoper ook een GTS PRO...

Had al zo''n gevoel want dit zijn de enigste kaarten die Powercolor maakt met de GTS chipset:
Model No.:
CGTS2 PRO 32MB DDR
CGTS2 PRO 64MB DDR
CGTS2 PRO TV 64MB DDR
Maar is die Videal nou beter of niet?!?

Powercolor:
PowerGENE GTS 2 PRO --- nVIDIA GeForce 2 GTS PRO

PowerGENE GTS 2 PRO is powered by the world first per-pixel shading GPU : NVIDIA GeForce 2 GTS PRO. Built-in 32MB/64MB DDR video memory with up for 5.3 GB/sec bandwidth to provides more resolutions and color depths. Its Dual-texture pixel-fill capacities with four new Hypertexel pipelines sets a new milestone for realism. With 200MHz core clock speed, 166MHz memory speed, 1.6 Gtexel fill rate, and 25M triangles/sec through T&L/setting, it performs up to 3x improvement over GeForce. Optimized for DirectX 7 and OpenGL features to ensure broad application support and 3D Gaming.
Videal:

Kon niets vinden....

Bij de Powercolor krijg je trouwens dit erbij:
Bundled Bonus :
S/W DVD Player + Unreal Tournament.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Ik heb zelf een Powercolor G-force 2 gts 32mb ddr ik heb er geen problemen mee heb er pas nog 4 heatsink en een blue orb opgezet >:)

• Titanium
  • Laatst online: 02-02 11:48

Titanium

Android rules

Lopt dat ding ook stabiel op een FSB van 150 Mhz ?????

Samsung S23 Ultra

• GRUMBLER
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-08 16:38
Ik heb Žm dus ook gekocht, heb Žm al een paar weken en ik moet zeggen ben niet ontevreden. Volgens mij wordt ie gemaakt door hetzelfde bedrijfje dat ook pixelview video kaarten maakt. Het is inderdaad een pro. Draait standaard op 200/401 en blijft bij mij op 230/460 stabiel draaien. In 3d mark 2000 haal ik met 200/401 een score van 7700. Alleen in 3d mark 2001 loop ik bij de 3e of 4e test steeds vast op 4x agp. Ik denk dat het aan mijn asus a7v mobo (bios 1007) ligt ik heb daarover bij de geforcefaq al wat over gelezen en dat je dus je drive strenght handmatig moet instellen met een waarde die eindigt op A dus bijv. 7A, maar laat ik waarschuwen, moest mijn moederbord mbv jumper op mobo resetten want kreeg op een gegeven moment helemaal geen beeld meer.... :'(
Iemand met A7V met goede waarde voor drive strenght?? Op 2x agp haal ik overigens ±3000 in 3d M 2001.

• Copyman
  • Laatst online: 29-07 20:54

Copyman

Dode muis

Welke kan ik dus nou het beste doen? De VIDEAL of de POWERCOLOR?? ;)

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

• Pollewob
  • Niet online
De Powercolor is volgens mij geen Pro, en ook nog eens (een beetje) duurder. Dan lijkt mij het vrij makkelijk om te kiezen :)

• Copyman

Copyman

Dode muis

Videal :) hier trouwens een kleine test van die VIDEAL: http://www.forum-3d.de/testzone/test_videal.shtml

• Copyman

Copyman

Dode muis

Op zaterdag 21 april 2001 01:47 schreef duronic het volgende:
Noname => Videal (daarvoor VideoExel?)
Videal is weer PROTAC (wat weer gelinkt is aan PC-Chips)
+ Protac is overgenomen door ....Chaintech
dus .... het is een Chaintech kaartje:7

Chaintech maakt 3 GTS kaarten
RI90=GTS 32 Mb DDR
RI91=GTS 64 Mb DDR
RI93=GTS Pro (sinds jan 2001 volgens mij)
Zal het dan deze zijn? : http://www.anandtech.com/showdoc.html?i=1366

Verwijderd

Op vrijdag 20 april 2001 10:26 schreef $1CkB0y het volgende:
ow iig bedankt saus ... it''s me S1CK van PZZ (als je dat nog niet door had:p)
Hoi S1ck :)

• bloasfist
  • Laatst online: 22-08 15:29

bloasfist

Slot-A Crew

wat dacht je van de 32 mb ddr elsa gladiac versie??die kost nog maar 389,-!!
De powercolor gf2 gts kost 385. Ook bij gistorn. Maar voor die 4 piek neem ik wel een elsa(volgens mij toch een iets beter merk)

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

• GRUMBLER
  • Laatst online: 10-08 16:38
Op woensdag 09 mei 2001 11:40 schreef Copyman het volgende:

[..]

Zal het dan deze zijn? : http://www.anandtech.com/showdoc.html?i=1366
Nou volgens mij lijkt mijn Videal GeForce 2 Pro het meest op de kaart van Prolink, kijk hier maar even:
http://www.prolink.com.tw/english/product/vga/xplayer.html

De kaart die daar staat is identiek aan mijn pro, alleen met een gts gpu en zonder tv-out, maar voor de rest is ie identiek! Op de door Videal bijgeleverde installatie-cd vond ik geen maker, helemaal niets maar toen ik via altavista zocht op de op de cd vermelde aanduiding van de kaart vond ik: MVGA-NV2GTSA(Pro) bij de Prolink Pixelview Xplayer kaarten en deze is het dus volgens mij.
Ik heb ook maar een mailtje gestuurd met de vraag of zij Videal kaarten maakten maar tot op heden geen reactie.... :?

• Pollewob
  • Niet online
Met dit warme weer kunnen mn geheugen en core niet meer op 225/460 lopen :( Nu heb ik ze tijdelijk op 215/455 draaien. Scheelt niet echt veel, maar toch...

• BruT@LysT
  • Laatst online: 17-07 10:50

BruT@LysT

Fear and Loathing

owjah ik zie kewle resultatun zoals 460Mhz memory. DAT schiet wel op!, das een Ultra :)

Ik heb em ook bij Gistron besteld, ligt al 2 weken op postkantoor. Nog ff wachten op geld :)
Niet zo''n hele grote vooruitgang, van GTS 32mb naar PRO 64mb, maar zeker wel nodig :)

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

Op vrijdag 20 april 2001 15:48 schreef Pollewob het volgende:
Prijs klopt..

e-mailtje aan Gistron:
[..]

Wat moet ik DAAR nou mee? Zal dan vast wel geen 250/400 zijn :(
hmm ik zou er leievr gewoon heengaan als het neit te ver is

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• Pollewob
  • Niet online
Op donderdag 10 mei 2001 16:24 schreef funkflex het volgende:

[..]

hmm ik zou er leievr gewoon heengaan als het neit te ver is
Inmiddels heb ik ham al een week of 2, en hij loopt standaard op 200/400 (= de normale Pro snelheid). Die van mij haalt de 245/460, maar door het warme weer laat ik hem nu tijdelijk op 215/455 draaien. Anders krijg ik lockups.
Pagina: 1