sins ongeveer 9 maanden ben ik in het bezit van een Vision Master Pro 410. Ondanks alle positieve verhalen ben ik er toch niet echt enthousiast over. Ik heb oa een vreselijk irritante dode pixel recht voor mn neus, de uitlijning krijg ik niet recht. Ook als er onderin iets roods is, is het linksonderin een beetje roze en rechts onderin rood. Nu weet ik dat er 3 jaar on site garantie op zit. Wanneer wordt besloten tot omwisseling en wanneer zeggen ze ''bekijk het maar''?
Ik denk dat het eerder een reparatie wordt als dat mogelijk is natuurlijk. Toen ik mijn 19" Iiyama kocht had ik best een zielige klacht (ben een zeikerd
) .. de onderste helft van het beeld was iets waziger als het bovenste gedeelte. Ze kwamen de monitor ophalen, ik kreeg een vervanging en binnen 2 weken geloof ik kreeg ik hem (gefixed) weer terug. Als ik zo jou klachten hoor zullen ze dat bij jou dan zeker (moeten) doen. Gewoon even bellen naar het nummer op de garantiekaart oid.
Suc6
.
[edit] -> Ze zullen niet snel zeggen ''bekijk het maar'' .. Iiyama staat over het algemeen toch wel bekend om zijn goede service.
Suc6
[edit] -> Ze zullen niet snel zeggen ''bekijk het maar'' .. Iiyama staat over het algemeen toch wel bekend om zijn goede service.
Verwijderd
Helaas die dode pixel mag, er mogen er wel drie missen.Op donderdag 19 april 2001 20:23 schreef Komkommer het volgende:
sins ongeveer 9 maanden ben ik in het bezit van een Vision Master Pro 410. Ondanks alle positieve verhalen ben ik er toch niet echt enthousiast over. Ik heb oa een vreselijk irritante dode pixel recht voor mn neus, de uitlijning krijg ik niet recht. Ook als er onderin iets roods is, is het linksonderin een beetje roze en rechts onderin rood. Nu weet ik dat er 3 jaar on site garantie op zit. Wanneer wordt besloten tot omwisseling en wanneer zeggen ze ''bekijk het maar''?
De uitlijning krijg je bij geen enkele diamondtron helemaal 100%, dit heeft te maken met het type masker.
Die verkleuring onderin, kan ontstaan door; een stalen buro, speakers (ook al zijn ze afgeschermd), printeradapter, papercliphouder met magneet, halogeenlamp (zit trafo in)enz.
Zet de rest van de rand apparatuur minimaal 50cm van je monitor.
Is je probleem niet opgelost, bel dan met de onside.
Ik heb net m''n ma901u (vmp 452) op laten halen. Ik hoop dat het goedkomt, er zaten nl. paarse vlekken in m''n beeld en de geometrie klopte van geen kant.
Het enige nadeel is dat ze een cheape s700jt1 als vervanging gaven. Da''s geen pretje als je een diamondtron gewend bent. Maar ach, des te blijer ben ik als ik hem straks weer terug heb.
Het enige nadeel is dat ze een cheape s700jt1 als vervanging gaven. Da''s geen pretje als je een diamondtron gewend bent. Maar ach, des te blijer ben ik als ik hem straks weer terug heb.
binnen 8 dagen heb je het recht om dat p#kk# ding om te ruilen.
Je koopt een nieuwe monitor dan wil je toch geen dooie pixels omruilen die hap|:(
Gewoon naar je leverancier bellen en een nieuwe eisen en dan in de winkel bekijken dan weet je zeker dat het een goeie is>:)
Je koopt een nieuwe monitor dan wil je toch geen dooie pixels omruilen die hap|:(
Gewoon naar je leverancier bellen en een nieuwe eisen en dan in de winkel bekijken dan weet je zeker dat het een goeie is>:)
Iwill KK266 R | Amd 1333 266 | Global win wbk38 | 512 Mb M-Tec | 2 x Seagate U 5 40 Gb raid 0 + 2 x Barracuda IV 80 GB raid 0 | Liteon 48x12x48 | Cyberdrive 52 | Radeon 8500 | 3com509 |
Jezus ik was bij ADI altijd een hele andere on-site garantie gewend. Die kon je gewoon faxen dat ie stuk was en dan kwamen ze 2 dagen later een vervanger brengen en je huidige monitor ophalen.
Je krijg gewoon een andere dus, helemaal niet tijdelijk iets anders.
Wat ik hier lees over kleine foutjes op het beeld heeft een iiyama altijd. In elk geval dat vind ik. Zelf heb ik een sony beeldbuis en die is zo kaarsrecht als het maar zijn kan. Ook geen verkleuringen en dode pixels. Tuurlijk heeft niet elke iiyama hetzelfde probleem, maar er is altijd wel IETS. Heel erg irritant, zoiets moet IK dus niet hebben.
Je krijg gewoon een andere dus, helemaal niet tijdelijk iets anders.
Wat ik hier lees over kleine foutjes op het beeld heeft een iiyama altijd. In elk geval dat vind ik. Zelf heb ik een sony beeldbuis en die is zo kaarsrecht als het maar zijn kan. Ook geen verkleuringen en dode pixels. Tuurlijk heeft niet elke iiyama hetzelfde probleem, maar er is altijd wel IETS. Heel erg irritant, zoiets moet IK dus niet hebben.
Pagina: 1