De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
er komen hier toch tweakers dacht ik????
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
WHQL=Windows Hardware Quality Labs.:)
heb nu de 12 versie zonder probs.
en ja, hangt van systeem tot systeem af.
succes
Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh
Official -> Zie WHQL, alleen dan van de chip fabrikant (in dit geval Nvidia)
En bij mijn Geforce2MX verlies ik de functionaliteit van mijn TV-out bij veel van die "gelekte" drivers.
Over verschillen: Er is een site met een hele database van snelheidstesten met al die versies, ''kweet alleen de URL zo gauw niet.
Ik hou het op 4.12.01.0650-W9x official.
nou, proberen en testen dus.
enig idee of t een probleem is om te downgraden (van 12 naar 7.xx bijv.)?
Ik neig toch naar 12xx omdat ik in Q3 graag zoveel mogelijk performance heb, zonder dat het tenkoste gaat van de kwaliteit of resolutie. ect.)
Ik doe altijd een volledige uninstall incl. register en windows/inf dir. schoonmaken.
Niet op voorraad.