Gaaf spel! Rollercoaster Tycoon

Pagina: 1
Acties:
  • 248 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom kuipers
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23-02 12:57
Wie nog een leuk spel zoekt: Ik beveel je Rollercoaster tycoon.
Echt wel kicken :) . Zelf een beetje achtbaantjes in elkaar pleuren. Maar niet allen achtbaantjes ook wildwaterbanen, bobslee's enz. Je moet alleen wel ff zorgen dat de luitjes wie daar rondwandelen het ook leuk vinden. Het verschilt van :r tot :) tot :( . Meer info vind je op www.rollercoastertycoon.com en hier moet het wel werken een paar plaatjes

Afbeeldingslocatie: http://www.rollercoastertycoon.com/test/info/images/scr_19button.gif Afbeeldingslocatie: http://www.rollercoastertycoon.com/test/info/images/scr_04button.gif Afbeeldingslocatie: http://www.rollercoastertycoon.com/test/info/images/scr_02button.gif

als iemand nog mooie screenshots, savegames, cheats/cracks of andere dingen heeft heeft:

zet ze erbij
dan ben ik ook weer :)

Het kan verslavend werken net als tweakers.net dus kijk uit en doe niet als mij 4uur per dag tweakers 4 uur rollercoaster tycoon.

(url werkt nu wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:05
Ik weet het..tis een kick spel!
hiero wat sjiets:
Free Money:This can only be done once a month for unlimited amount of cash.Picture Guest:
Enter "Chris Sawyer" as a guest name and he'll walk around the park and take pictures.
Go to the Finances by pressing "F", then press ENTER + "M" for $5,000.

Painting Guest:
Enter "Simon Foster" as a guest name and he'll walk around the park and paint pictures.
Happy guest Enter "Melanie Warn" as a guest name to make them very happy.
Waving guest
Enter "Katie Brayshaw" as a guest name to have them walk around and wave to everyone they meet.
Double payment for rides guest Enter "John Mace" as a guest name.
"Wow!" thinking guest Enter "John Wardley" as a guest name.

Voor de eerste demo heb ik een patch, dan heb je onbeperkt geld, tijd en de ontwikkeling gaat sneller.
Voor het echte spel werktie niet... :(

hiero kan je een nieuwe patch dl en.. http://www.vgf.net/users/rct/index.htm
Ik ga hem vanavond testen!

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tis inderdaad een vet spel, ik heb zelf een hele hoop savegames enzo ergens gedownload, alleen die site kan ik niet meer vinden. Als je wil kan ik wel effe wat op mijn provider ruimte zetten, kan je het daar zo van af halen. Zit ook een trainer bij waarmee je in het spel door op F10 te drukken meteen 1 miljoen knaken krijgt ofzo, errug handig enzo. Ik zit nog al eens in geldnood en mijn bezoekers zijn ook vaak de weg kwijt enzo, errug irri.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom kuipers
ja, 'k weet dat je voor de demo een crack hebt maar ik heb nu de echte verzie en heb wel een paar programma's maar die werken niet. Maar missien kan dit ook komen door dat ik de nederlandse verzie heb geinstalleerd, 'k ga dat eers ff veranderen.

Nog bedankt voor die link naar die rollercoaster site is heel gaaf :)

Wat trouwens ook leuk is, is Transport tycoon. Een beetje treintjes laten lopen. Heel cool :) maar wel al een beetje heel oud, is trouwens grafisch neit slecht. Haal dit niet door de war met railroad tycoon want dat is weer geen fuk aan. Ziet er wel redelijk leuk uit maarja.

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy
  • Laatst online: 14-10 12:16

Roy

Hobbies?

Ha Tom, heb jij die ene crack dan niet, genaamd trainer.exe. Zeg maar even als je hem nodig hebt, dan meel ik hem even.
Bij mij werkt die wel maar dan wel in de Engelse versie, heel simpel je start een spel in de engelse versie, gebruikt de code, je krijgt veeel geld :9, en saved het spel. Daarna gewoon in de NL-versie laden en voila (dat is frans, mijn favoriete vak !! :r)
Nou succes :)

O ja, je hoeft de engelse versie niet apart te installeren, gewoon het engelse spel vanaf de cd starten, in de English directory.

Inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
Iemand al bekende coasters nagemaakt?
bv de python, vogelrock en el condor
Ik ben er zelf te lui voor.. :)
nou goed...zal vanavond eens proberen..

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DumB
  • Laatst online: 08-01-2022
Ik een half jaar bezig met de vetste rollercoaster die je je maar kan bedenken: intensity 14 (ultra-extreme) :(
Dat heb ik nou altijd als ik coasters bouw. Ik hou het meestal bij van die standaardingen, succes verzekerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondertussen zit er al zomeruitgave van PC Gameplay in de boekhandel. Daarin zit veel tips en zo over RollerCoaster Tycoon.

Bekijk de plaatjes! Er zit een rare bij die loodrecht naar beneden raast :) :) :) .
De virtuele boyz moeten hun hart allang verloren hebben als ze beneden zijn....!

De link Rollercoastertycoon.com werkt niet :(. Dat wordt weer opzoeken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
De link is http://www.rollercoastertycoon.com /
en hij doet het wel hoor! mooie site overigens!

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier ook geleerd dat je niet meteen extreme rollercoasters moet maken. De spanning moet rustig opgebouwd worden.
De kant-en klare RC's zijn goed gebalanceerd, en kun je in nood gebruiken als je geen raad mee weet.....

De eenvoudigste zoals koffiemolen euh... paardenmolen zijn snel in de steek gelaten, merk ik. Het moet zover gaan dat je bijna gratis moet weggeven.

Bij extreme attracties wat WC's met gratis toegang plaatsen. Kunnen sommigen lekker erin kotsen :)

En als de mensen zo blij uit de attractie komen dat zet je daar ook eet- of drinkkramen neer. Ze kopen dan zeker iets.

O, ja. In loop van spel krijg ik nummer 1 kreet: 'It's too crowed'. Wat bedoelen de bezoekers hiermee? Te druk?

Ik heb tips gelezen uit PC Gameplay zomereditie. Hmm...... goed om rekening mee te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom kuipers
Nog allemaal bedankt he! dat zijn gave tips de jullie me gegeven hebben maar blijf posten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy

Roy

Hobbies?

Voor wie toch nog die trainer wil hebben kan hem hier: http://home.wxs.nl/~hadamgra/downloads/TRAINER.EXE naar beneden halen. ;)

Inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PROBLEMEN :(

In de tweede scenario, oftwel de Amerikaanse woestijn met 1 reeds gemaakte rollercoaster die heftig uitziet. Het is deels ondergronds en veel kriskras aan bochten.

Niks aan de hand, zo lijkt het.
Twee jaar later, rusitg opbouwen van park en wat kleine storinkjes. Wat wel op valt is dat deze 'oudste' heftige rollercoaster veel meer mankementen heeft dan welk speeltje dan ook.

Opeens een KNAL. 18 mensen dood..... Onderaan in de achtbaan gaat er iets mis waar ene wagen toch nog terugkeert en dus...

En dan heb ik GROOTSTE vraag. Hopelijk hebben jullie wat tips of adviezen.
HOE KAN IK OOIT DEZE 'AFGEKEURDE' ACHTBAAN WEER LATEN DRAAIEN?
Ondanks Testen en vervangen van slechte plekken gebeurt er niks. De wagens komen geen meter vooruit.

Moet ik echt hele baan weghalen en helemaal opnieuw opbouwen?

HELP!!!!!

O, ja.... hoe maak je tunnels voor de achtbaan in de bergen? Ik heb tot nu toe niet eentje kunnen maken of komt ie pas LATER aan orde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy

Roy

Hobbies?

Volgens mij moet je 2x op de rode knop van het stoplicht drukken, dan wordt de hele achtbaan gereset, en als het goed is werkt die dan weer :)

Inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, dat helpt niet Roy!
Wat wel helpt is het aantal treinen ervoor
minderen en het onderhoud zoveel mogelijk
te laten doen! :) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy

Roy

Hobbies?

Ronald, wat jij zegt is het voorkomen dat dat ding ontploft, maar volgens mij was die van GerJan al ontploft en moest hij weten hoe hij dat ding aan de praat krijgt, ik kan het ook fout hebben, maar bij mij werkt dat wel :7 :D

Inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roy, je hebt gelijk.

Twee sites die speciaal over RCT gaan hebben ook gelukkig FAQ of Forums. Al snel kan ik daaruit leiden dat men twee keer op rood moet drukken (dubbelklik!) zodat men daarna schade kan rechtzetten of iets aanpast.

Ik krijg ook waarschuwing dat de voetgangers meer argwaan krijgen na een crash van een achtbaan. Het zal zeker moeizaam gaan.

Het moet wel kunnen.
Ook bij gloednieuwe achtbaan maak je wel es tijdens gewaagde poging een fout, dan moet je dubbelklikken op rode knop alvorens verder te gaan. Leukste is dat je geen geld verliest als je nieuwe achtbaan uitprobeert (behalve het bewerken van land krijg je geld niet terug)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy

Roy

Hobbies?

Ik maak meestal na een crash de entree prijs lekker laag en dan na een tijdje weer op de gewone prijs, en niemand die dan nog klaagt :)

Inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen slecht idee, Roy.

Ik zal 'm morgen meteen uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen Blom
  • Laatst online: 14-10 18:02
Effe reclame maken voor die ride wil ook helpen om de mensen er weer in te krijgen.

Zo'n crash is verder nirt erg, vaker zo mannetje langssturen, om de 20 min. ofzo en je hebt er geen (minder) last van.

"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan ook tijdelijk gratis toegang verlenen als reclameactie. Dan stroomt het zo weer vol. Maar de Water Slide blijkt al lastige te zijn. Bij reparatie staan boel stil. De sloepjes blijven staan waar ze zijn.
Na reparatie gaan boel weer lopen. De sloepjes van boven of op transportdeel komen in beweging en later botsen ze zachtjes tegen stilstaande en komen zelf tot stilstand. En als het ook nog even terugveert en langzaam terugglijdt in schuine baan naar beneden..... en juist aan andere kant duikt een sloepje met hoge snelheid erin.... jaja weer twee dooie mensjes erbij op zwarte lijst..... :(

Lastige attractie. De rest loopt als een zonnetje en heb al bijna 1000 mensen en niet vergeten, de reputatie is bijna 1000. Wel zo'n 950!!! :) Zo goed loopt het, en het is goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
Je moet 2 keer op rood klikken, het ding een andere naam geven en eventjes goedkoper maken

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het meest trieste wat mij eens was overkomen is dat Ik zo'n karretjes ding neer had gekwakt. en dan een baan had gemaakt van station, station, kleine bocht naar rechts, kleine bocht naar rechts, vooruit, vooruit, kleine bocht naar rechts, kleine bocht naar rechts. Ik moest een enorme wachtrij maken want er wouden verschrikkelijk veel mensen in. Bovendien zijn er alleen maar mannetjes in het park en zijn ze allemaal alleen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus ook dat spel en het is echt super verslavend. Dus ik heb pas de add-on gekocht maar als ik het cd'tje er in pleur krijg ik de melding RCT is niet geinstalleerd installeer RCT eerst voordat je dit uitbreidingspakket installeerd. Maar ik heb dus het spel er al op staan alleen is het een gekopieerde versie. Hoe zorg ik er nu voor dat ik die add-on wel kan installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-10 20:41

Exterazzo

Qeasy

Orginele versie kopen :)

Audentia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Laatst online: 08:17

The Legend

*Plop*

Euhm.....RCT is toch al een vet oud spel ?? Ik heb dat nog op mijn cyrix gespeeld :)

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

ik heb samen met een maat al een hele zoi bekende rollercoaster nagemaakt

- The bige one
- pepsi max
- superman the escape
- Nemesis

en nog wat andere
maar je op de homepage kan je ook kant en klare bestaande rollercoasters downen

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Laatst online: 08:17

The Legend

*Plop*

Het is toch Superman The Ride ?
Mzzl

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Counter-Strike
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Counter-Strike

Maar ik speel het niet!

*Wheehhehe* ikke wil hem ook spelen :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :

Afbeeldingslocatie: http://195.114.238.219/temp/nt.gif

:'(

Is hier misschien een patch voor??? Heb al bij rct.com gekeken maar die patch wil 'ie niet installeren.... :(

Dit is het einde van deze mededeling. De mogelijkheid tot reageren is aanwezig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaZZle
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 01-10 17:41
Bij mij crasht ie altijd onder win2k als ik een savegame wil openen. maar in winME doet ie het goed.

maar na vaak spelen begint het spel toch wel te vervelen.....

Trouwens, admins, die 'DumB' is mijn vorige nick. Als jullie willen mogen jullie die nog verwijderen. Heb sinds kort namelijk een nieuwe nick. Die oude nick is zelfs nog 'junior member', lol :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Legend:

Superman the ride staat in Six Flags Holland

Superman the escape staat in Six Flags Californie, the escape heeft een hangtime van 12 seconden!!!!!! :P :P :P :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Legend: RCT is niet zo oud hoor. Jij hebt het misschien over Transport Tycoon ofzo (dat is de voorganger van RCT, ook zeer verslavend trouwens, ik wissel die twee altijd af: eerst een paar weken RCT, dan weer een paar weken TTDeluxe :)).

Ik heb trouwens nog een leuke patch, waarmee je 12 treinen kunt laten rijden, ongeacht de lengte van de stations en de lengte van de treinen (werkt ook op coasters).

Hier kun je hem vinden:
http://www.nfscars.com/rct/rcttrains.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelfs een site ervoor gebouwd alleen wilde niemand komen. Als ik nog e-mails met tracks ensow krijg ga ik hem weer open gooien.
M.A.W. stuur ze en dan zal ik met die site doorgaan.
http://dutchzone.virtualave.net
Pagina: 1