[BC3] Welke Geforce 2 kaart is het beste

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hi,
Ik ben van plan om mn tnt2 m64 :r kaart te vervangen door een snellere goed overclockbare Geforce 2 :P, Maar ben goed op de hoogte van wat en welke de beste is om het aanteschaffen.
Kunnen jullie mij ff helpen,
welke ik moet kopen :?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:53
ik zie in je sig dat je al een gforce2 mx hebt.

/*LOL* MODE/
ALS JE GOED OP DE HOOGTE BENT, Waarom vraag je het dan.
/*LOL*/

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:00

Opa

Nu Multifocaal!

Het beste kan dan wel de Ultra zijn, maar de beste om aan te schaffen is het niet, daarvoor is hij relatief simpelweg te duur.

Ik zou voor Hercules/Guillemot gaan in retail uitvoering, en wel de Hercules 3D Prophet II MX-LT Dual Display. Retail voor de iets snellere RAM sjippies.

Kost een kwart van de Ultra maar presteert veel meer dan een kwart van de Ultra.

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

Verwijderd

Op donderdag 19 april 2001 18:50 schreef victorvo het volgende:
Kost een kwart van de Ultra maar presteert veel meer dan een kwart van de Ultra.
Ja hehe, dat is altijd zo, als een videokaart dubbel zo duur is hoeft hij nog niet dubbel zo snel te zijn |:( tsjongejongejonge. De Ultra lijkt mij wel het beste. Als je iets minder wil pak dan de Hercules Prophet II Pro. Die haalt bijna ultra performance en is een stuk goedkoper.

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

De GF2Ultra van Elsa kost nog "slechts" 865,-
net zo duur als de Pro van Guillemot, je hebt dan een beest van een kaart in huis....

Niet op voorraad.