[BC3] oc''en TNT2 M64

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Beste lui, }:O

ik heb laatst van tweakfiles.com een progje gedownloaded om m''n TNT2 M64 te optimaliseren/oc''en. Nu wil ik even weten wat deze kaart een beetje maximaal aankan wat de core- en memoryspeed betreft... En of het verstandig is om em daar op in te stellen (ter info, ik speel lots of Quake 3 :o )

Alvast bedankt.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Ik oc m''n tnt2 m64 met de detonator drivers, hij staat nou op core: 132 en Mem: 150, ik heb er wel een 50mm fan opgezet want met de orginele 30mm fan, kreeg ik strepen op het beeld als hij geoced is.

Het scheelt maar een paar frames, ik draai hem steeds een week met een bepaalde snelheis en als ik dan geen rare probs heb, zet ik hem weer wat hoger.

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-08 11:46
Ehm.. Een beetje TNT2 m64 haalt de 160 core 190 geheugen.. (wel met wat koeling) ik had op deze snelheid iig geen last van strepen enzo.. hoger niet geprobeer omdat het progje wat ik een tijd terug gebruikte niet verder ging (mem) :)

• BC3 Victim
um mensen, welk progje hebben jullie gebruikt?
ik heb geen progje gevonden die de tnt2 m64 dadwerkelijk overklokt....

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Op donderdag 19 april 2001 20:51 schreef siggy het volgende:
um mensen, welk progje hebben jullie gebruikt?
ik heb geen progje gevonden die de tnt2 m64 dadwerkelijk overklokt....
Erm... NVMax heet het |:(

• Marijn_S
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb m''n m64 gister klein beetje overgeclockt, staat nu op mem 145 en engine 143, toen ik ze allebei 5 hoger gooide kreeg in rare vlekken... zit helaas alleen heatsink op :(
Ik gebruik Powerstrip en dat gaat best lekker

System specs - Ik word blij van knipperende lichtjes.

Verwijderd

Mijn tnt2 m64 gaat met t6nt clk niet echt veel harder. Boven de 135Mhz krijg ik rare beeldpunten en moet ik em snel terug zetten voordaqt de boel vastloopt. Ik heb gisteren bij toeval mij 3d mark 200 score van 1877 naar 2600 verbeterd. Ik heb wat met de settings zitten kutte. Daar kan je volgens mij ook wat uit halen al weet ik niet WAT de optimale settings zijn. Ik heb er nu een detonator drie driver op zitten. En vanaf de standaard settings heb ik de ''blend'' functie aangezet en ipv best image gewisseld naar high performance. In 3d mark en in IGI aie ik geen verscil qua beeldkwaliteit dus wellicht de moeite waard. Mocht trouwens diemand de optimale settings weten voor detonator drie driver op een tnt m64, dan zou ik die graag gepost zien

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 15:29

bloasfist

Slot-A Crew

hm.. ik heb net een beetje zitten kloten en m''n tnt2 m64 draait nu stabiel op 150/162 (core/mem). Ik heb blijkbaar dus wel lekker geheugen. (tis een guillemot maxi cougar geval)

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

• bloasfist

bloasfist

Slot-A Crew

hm.. hij staat nu op 156/163, maar geeft artifacts in de vorm van streepjes. Kan dit of alleen aan de core of alleen aan het geheugen liggen, of allebei tegelijk?

• sjolmers
  • Laatst online: 04-02 09:18

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

De mijne loopt al maanden stabiel met de volgende settings:
engine clock: 165
memory clock 149.79
dit mbv Powerstrip 3.0

adr opleidingen en meer adr opleidingen

• bloasfist

bloasfist

Slot-A Crew

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/l.j.n.brederode/tnt2m64oc.jpg
unstable/unstable? Nergens last van.. geen artifacts ofzo.

• BC3 Victim
Op vrijdag 20 april 2001 13:18 schreef bloasfist het volgende:
hm.. hij staat nu op 156/163, maar geeft artifacts in de vorm van streepjes. Kan dit of alleen aan de core of alleen aan het geheugen liggen, of allebei tegelijk?
Erm... als ik dat doe, loopt ie gewoon vast op een onbekend moment... Vooral als ik zal quaken O_o No atrifacts, no nothing dus :?

• bloasfist

bloasfist

Slot-A Crew

hm.. nu geen last van artifacts. Ik heb m''n oude athlon coolermasterkoeler over de halve kaart heen laten blazen (mem+core wordt gekoeld.) Loopt nu op 170/173 (zie screenshot)

Pagina: 1