De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Het scheelt maar een paar frames, ik draai hem steeds een week met een bepaalde snelheis en als ik dan geen rare probs heb, zet ik hem weer wat hoger.
ik heb geen progje gevonden die de tnt2 m64 dadwerkelijk overklokt....
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Erm... NVMax heet hetOp donderdag 19 april 2001 20:51 schreef siggy het volgende:
um mensen, welk progje hebben jullie gebruikt?
ik heb geen progje gevonden die de tnt2 m64 dadwerkelijk overklokt....
Ik gebruik Powerstrip en dat gaat best lekker
System specs - Ik word blij van knipperende lichtjes.
Verwijderd
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
engine clock: 165
memory clock 149.79
dit mbv Powerstrip 3.0
adr opleidingen en meer adr opleidingen

unstable/unstable? Nergens last van.. geen artifacts ofzo.
Erm... als ik dat doe, loopt ie gewoon vast op een onbekend moment... Vooral als ik zal quaken O_o No atrifacts, no nothing dusOp vrijdag 20 april 2001 13:18 schreef bloasfist het volgende:
hm.. hij staat nu op 156/163, maar geeft artifacts in de vorm van streepjes. Kan dit of alleen aan de core of alleen aan het geheugen liggen, of allebei tegelijk?