[BC3] Problemen met Prophet II MX kaart

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Na spelen van Fifa2001 waarbij div. instellingen zijn aangepast of het capturen van video signalen via TV kaart, krijg ik bij opstarten van de PC een raster van witte punten of strepen op het beeld (tijdens de boot dus). Daarna kom ik of in de veilige modus van Win98SE of in Win98SE met strepen of in Win98SE, maar dan direct hangend.
Dit verschijnsel (nog) niet bij "gewone" activiteiten zoals Word. etc.
Wie kan mij uitleggen wat er gebeurt bij opstarten. Windows is immers nog niet actief en toch is beeldopbouw al verstoord. Toen ik 2 wk geleden de kaart kocht, was de zegel van de verpakking verbroekn. Heb ik een teruggebrachte overgeklokte kaart meegekregen?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

kijk eens of je in je bios fast-writes uit kan zetten... dit kan nog eens een helehoop schelen!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
mischien brak memory

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen