De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
heb geen id hoe het met de drivers zit maar ehm als de drivers GOED zijn laat ik ze gewoon draaien. ik heb nu een asus 6600 DLX maar als ik weer een nieuwe video kaart koop zal het geen Nvidia worden eerder een radeon of een kyro
ligt eraan voor welke toepassing jij die kaartjes zou willen gebruiken....
- Games
- Photoshop
- Internetten
- 3dMark2002¿
- DivX/DVD via TV-Out
- Games
- Photoshop
- Internetten
- 3dMark2002¿
- DivX/DVD via TV-Out
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik wil hem dus primair voor games gebruiken. Ik heb trouwens een Celeron 466@525MHz en 128MB RAM. M''n huidige videokaart is een RivaTNT
.
Met een celeron 500 zou ik toch voor de GF2MX gaan lijkt mij, als je van plan bent binnenkort een 700 > derin te stoppen zou ik de Kyro II nemen....
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/