Toon posts:

[BC3] Wat zijn goede, niet al te dure TV kaarten

Pagina: 1
Acties:
  • 164 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Vraagje, wat zijn goede niet al te dure TV kaarten, dus om DVD en DivX op mijn TV te kijken...

Of op welke woorden kan ik het beste zoeken, omdat ik hierin helemaal niet bekend ben.

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

Wat jij bedoelt is een videokaart met een TV-out functie.

Kies voor een Videokaart met tv-out functie en je bent klaar, afgezien van een kabel dan.

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

Verwijderd

Topicstarter
Heb al videokaart... en geen zin om weer een nieuwe te kopen

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 14:06

Tachyon

pop the glock

Wat wil je nou eigenlijk:? Een TV-kaart of een videokaart met TV-out:?

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

Op woensdag 18 april 2001 22:56 schreef Tha_Roeltje het volgende:
Misschien een 2e PCI videokaart met TV-out ?

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Op woensdag 18 april 2001 22:56 schreef Tha_Roeltje het volgende:
Tja had dan een Kyro met TV-out gekocht...

Als je echt leuk DVD''s wilt kijken op je TV zul je toch echt aan een standalone DVD speler moeten, anders kun je netzo goed een VHS-je nemen (spreek uit ervaring, V7100+tv-out, Evil Kyro+tv-out, V7700+tv-out allemaal geen gezicht op mijn Philips blackline S. Morgen een Matrox G450 eTV proberen :9 ...)

>>>Tachyon<<<
Volgens mij zoekt ie een videokaart met TV-out, maar haald ie TV-"tuner"kaart en videokaart met TV-out door elkaar.

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Verwijderd

tv-kaarten hebben vaak ook video in en uit.....

Verwijderd

Topicstarter
Toen ik die Kyro kocht stond de TV-out versie niet in de pricewatch en het is dan een beetje moeilijk zoeken.

Ik zoek dus een kaartje waarbij ik mijn Kyro kan houden, DVD en DivX op tv kan kijken, en niet teveel geld kost.

Verwijderd

Topicstarter
niemand :?

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23-08 15:48
Koop dan een Trust Televiewer. Die hang je gewoon aan je videokaart, dat ding maakt er dan een PAL signaal van... Kost iets van 200 piek, maar hij is deze week bij de Makro wat goedkoper geloof ik... Hier kun je wat info vinden: http://www.trust.nl/products/product.htm?artnr=11672

Verwijderd

Ik zoek zo''n kaart maar dan met een coax uit en GEEN TV-out. TV-out SUX.
Ik moet een lange afstand overbruggen circa (6 meter) en ik denk dat tv-out dit niet redt.
Kan iemand mij helpen :)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op donderdag 19 april 2001 10:32 schreef Fatboy_of_Nirvana het volgende:
tv-kaarten hebben vaak ook video in en uit.....
Duh...

TV = TV (UHF)
Video = Video (S-Video/Tulp)

en een TV-kaart heeft in de meeste gevallen alleen Input, daarnaast bedoelt hij een kaart met een Output, zoals een Geforce2MX, en de functionaliteit van een Trust Game/Tele Viewer. Alhoewel de kwaliteit van die laatste te wensen overlaat, omdat dan gelijk je monitor ook brakke weergave krijgt.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Bluezy
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2023

Bluezy

kiss my As(s)us

miro pctv rave? pricewatch 129,00
of
hauppage wintv pci - deze heb ik -probleem is dat de software bij tv kaarten nooit geweldig is

I'm partial to your abracadabra

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op donderdag 19 april 2001 22:01 schreef Martijn het volgende:
Koop dan een Trust Televiewer. Die hang je gewoon aan je videokaart, dat ding maakt er dan een PAL signaal van... Kost iets van 200 piek, maar hij is deze week bij de Makro wat goedkoper geloof ik... Hier kun je wat info vinden: http://www.trust.nl/products/product.htm?artnr=11672
Dit is een zeer goed gevalletje maar is niet bij de makro in de aanbieding, lijkt er wel op maar is voor je psx op je monitor te kunnen kijken

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
Op vrijdag 20 april 2001 21:49 schreef Rogge het volgende:
Ik zoek zo''n kaart maar dan met een coax uit en GEEN TV-out. TV-out SUX.
Ik moet een lange afstand overbruggen circa (6 meter) en ik denk dat tv-out dit niet redt.
Kan iemand mij helpen :)
dat lukt makkelijk, kheb van mijn pc 15 meter kabel lopen van mun tv-out naar de breedbeeld beneden... dan roeleren DVD''s pas 8-)

uiteraard wel met een realmagic hollywood+ kaart, anders zien de dvd''s er niet uit.

*herinnerd zich nog zun asus v3800*

Xbox360 gamerprofile

Pagina: 1