Toon posts:

[BC3] creative mpeg2 decoder kaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand of je hier ook ander beeld dan alleen je dvd mee op je TV kan produceren ?

Grtz,

Ronald

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Op je computer kan ook, mocht je dat misschien bedoelen :? .. verder zit er een hele reeks van video/audio in en uitgangen op.

PC Specs

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
je kan eventueel MPG files via je DXR-kaart naar de tv sturen, als je dat soms bedoeld.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-08 09:24

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

Als je je Divx converteert naar het oude mpeg, kun je ze op TV kijken via deze kaart.
Je moet wel veel tijd en schijfruimte hebben >:)

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

Verwijderd

je bedoelt gewoon je pc beeld op tv projecteren, ja dat kan.
maar is niet aan te raden beeldscherm is betere kwaliteit dan televisie

• BC3 Victim
ik heb The Matrix in MPG-formaat en dat ziet er op TV een stuk beter uit dan op de monitor, zelfs het geluid is in Dolby Surround....

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Dukey

Dukey

Via de DXR kun je GEEN pc-beelden doorsturen!!!

• Bomberman
Oops ik begreep de vraag verkeerd :) .. MPEG1 kan ook idd dacht ik.

[edit] -> De vraag in de 1ste post dus .. en je kunt er zeker geen ander beeld dan MPEG mee door sturen!

PC Specs

• BC3 Victim
PC beeld via Mpeg2 kaart? is volgens mij niet mogelijk, maar als iemand weet hoe dat kan/moet hoor ik het graag.....

• Bomberman
Ik heb laatst ook de Dxr3 even in mijn computer gehad maar ik vondt het beeld van mijn Radeon toch een stuk mooier .. het beeld op de TV (dus de TV-Out van de Dxr2/3) schijnt wel erg goed te zijn.

PC Specs

• Dukey

Dukey

Ik vind het DVD-beeld wel stukken beter met de DXR dan met een software DVD-speler zoals WinDVD.
Je Processor en je videokaart vindt dit namelijk ook leuker:)
(processorbelasting met de DXR is ongeveer 4%)

• BC3 Victim
quote:" Ik heb laatst ook de Dxr3 even in mijn computer gehad maar ik vondt het beeld van mijn Radeon toch een stuk mooier "

en later zeg je dat het beeld van de DXR3 beter was? hoe bedoel je dit precies, dvd beeld is beter met Radeon?

• Bomberman
Ik bedoel het zoals het daar staat ;) .. DVD is mooier met sommige videokaarten (zoals de Radeon) met een software MPEG2 speler op je monitor maar de TV-out van de Dxr3 is weer een stuk beter dan die van de Radeon (en ook andere videokaarten met TV-out) zodat het beeld op de TV mooier zal zijn met de Dxr3 ..

PC Specs

• BC3 Victim
gotcha!!:P

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 18 april 2001 22:38 schreef elmo22 het volgende:
je bedoelt gewoon je pc beeld op tv projecteren, ja dat kan.
maar is niet aan te raden beeldscherm is betere kwaliteit dan televisie
kan het nou wel of niet en zo ja hoe dan ?

• Bomberman
Kan niet.

PC Specs

• BC3 Victim
WEL:
* mpeg1/2 video afspelen op je TV
NIET:
* pc beeld op tv
* spelletjes op je tv

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 19 april 2001 18:30 schreef BBViDz het volgende:
WEL:
* mpeg1/2 video afspelen op je TV
NIET:
* pc beeld op tv
* spelletjes op je tv
ok tnx, dus ook geen DivX ?? jammer :'(
Pagina: 1