Mijn nieuwe asus a7a 266 en mijn wat oudere Geforce werken niet lekker samen. Tijdens het booten wordt mijn Geforce niet altijd herkent en krijg ik piepjes omdat te laten weten. Nu hoorde ikvan andere a7a gebruikers dat dit bij hun ook een probleem was. Wie heeft er een oplossing?
Verwijderd
koop een ati radeon;)
ik weet het niet heb geen geforce
maar met mijn ati had ik wel problemen met bansmark 2000\2001
wat blijkt later draait mijn gehuigen van de pc niet op 133 2-2-2 sec kut zeg ben ik genaait door de pc-boer
ik weet het niet heb geen geforce
maar met mijn ati had ik wel problemen met bansmark 2000\2001
wat blijkt later draait mijn gehuigen van de pc niet op 133 2-2-2 sec kut zeg ben ik genaait door de pc-boer
Dit is inderdaad een interessant onderwerp, ik heb namelijk exact hetzelfde probleem met mijn A7A266.
Ik heb problemen met mijn TNT2-pro en mijn nieuwe GeForce 2 MX-400.
Met een ouwe gare Diamond Stealth 2 G-460 had ik echter geen problemen.
Ik denk dat het door een piekspanning komt bij het opstarten, er is dus inmiddels een Enermax 350W voeding (ipv 230W no-name) naar mij onderweg, ik zal de resultaten hier later nog posten.
Ik heb problemen met mijn TNT2-pro en mijn nieuwe GeForce 2 MX-400.
Met een ouwe gare Diamond Stealth 2 G-460 had ik echter geen problemen.
Ik denk dat het door een piekspanning komt bij het opstarten, er is dus inmiddels een Enermax 350W voeding (ipv 230W no-name) naar mij onderweg, ik zal de resultaten hier later nog posten.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Hallo Death,
Jij bent de andere gebruiker waarover ik sprak. Dus wie heeft er constructieve oplossingen??????
Jij bent de andere gebruiker waarover ik sprak. Dus wie heeft er constructieve oplossingen??????