Keb een Geforce 2 Mx van Asus met de 11.01 drivers,verder windows 98 en DirectX 8.0,en een 800Mhz Athlon en 128 Mb
Wie weet de oplossing??
Wie weet de oplossing??
Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.
Ik zweer het bijna niemand heeft dat ding en dat zelfs iemand een videokaart van ongeveer 1600 piek nodig heeft om de demo''s van 3Dmark te zien.Op woensdag 18 april 2001 21:34 schreef Overspeed het volgende:
Werkt alleen bij een GF3 dacht ik...
Niet op voorraad.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
1.1 dacht ik ..Dit ligt aan de pixel shader versie voor het water (1.2?) in 3DMark2001, deze versie wordt alleen ondersteunt in de GF3.
Ik snap niet dat iedereen zo loopt te klagen dat 3DMark2001 niet goed loopt op hun systeem .. het is een BENCHMARK for cryin out loud! Gemaakt om functies op je kaart te testen (plus de snelheid natuurlijk), niet iets dat goed moet lopenIk zweer het bijna niemand heeft dat ding en dat zelfs iemand een videokaart van ongeveer 1600 piek nodig heeft om de demo''s van 3Dmark te zien.
Dankje je Madonion