Toon posts:

[BC3] Waarom Nature demo niet werkend in 3D Mark 2001

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Keb een Geforce 2 Mx van Asus met de 11.01 drivers,verder windows 98 en DirectX 8.0,en een 800Mhz Athlon en 128 Mb

Wie weet de oplossing??

• Overspeed
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:33
Werkt alleen bij een GF3 dacht ik...

Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 18 april 2001 21:34 schreef Overspeed het volgende:
Werkt alleen bij een GF3 dacht ik...
Ik zweer het bijna niemand heeft dat ding en dat zelfs iemand een videokaart van ongeveer 1600 piek nodig heeft om de demo''s van 3Dmark te zien.

Dankje je Madonion :r

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:41

Wildfire

Joy to the world!

Draai gewoon de demo van 3DMark 2001 ipv de bench. Dan krijg je errug mooie natuurscénes te zien... gelukkig zijn ze op mijn systeem nog redelijk vloeiend te noemen... :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Dit ligt aan de pixel shader versie voor het water (1.2?) in 3DMark2001, deze versie wordt alleen ondersteunt in de GF3.

De demo mode laat zo goed als geen water zien, iig niet mbv pixel shaders, dus dat gedeelte lukt wel.

Niet op voorraad.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik krijg met m''n Radeon ddr 32 die natuurscene wel te zien, bomen enzo, maar ik de linkerbovenhoek een soort strepen, dit hoort toch niet?????

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Dit ligt aan de pixel shader versie voor het water (1.2?) in 3DMark2001, deze versie wordt alleen ondersteunt in de GF3.
1.1 dacht ik ..
Ik zweer het bijna niemand heeft dat ding en dat zelfs iemand een videokaart van ongeveer 1600 piek nodig heeft om de demo''s van 3Dmark te zien.
Dankje je Madonion :r
Ik snap niet dat iedereen zo loopt te klagen dat 3DMark2001 niet goed loopt op hun systeem .. het is een BENCHMARK for cryin out loud! Gemaakt om functies op je kaart te testen (plus de snelheid natuurlijk), niet iets dat goed moet lopen |:( . Dat moet zo bij games zijn ja maar niet persé bij benches. Plus je kan het gratis downloaden dus niet zo zeuren ;) ...

PC Specs

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
[off-topic] -> Jij krijgt de demo waarschijnlijk ook alleen te zien, de nature-benchmark lijkt me sterk ;) . Artifacts heb ik hier niet .. welke drivers gebruik je? Probeer anders eens HierarchicalZ uit te zetten ..

PC Specs

Pagina: 1