[BC3] TV-out/in

Pagina: 1
Acties:

• Luxx
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-06 21:45

Luxx

Hijs nu het zeil gezwind...

Topicstarter
Hoe kan ik het gemakkelijkst/geodkoopt een TVout/in aan mijn computer maken. Een (pci)kaartje met TV-out kopen (bestaand die ook met TV-in) en eventueel een tv-kaartje? Of is het gemakkelijker om een zo''n (trust)televiewer vga2tv convert apparaat te kopen.
Of heeft iemand nog een beter idee.

Luxx
PIII 450, TNT2 APG kaartje, Win2k.

HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.

• Luxx

Luxx

Topicstarter
Op woensdag 18 april 2001 21:01 schreef Darkvater het volgende:
Het makkelijkst is een extra tv kaartje.
En wat raad je dan aan, ik wil dus een TV-out EN een TV-in. En dat soort kaartjes zijn er niet zo heel veel, en meestal zijn ze nog erg duur ook....

Verwijderd

Radeon ViVo heeft TV out en in maar dat is ook gelijk een videokaart dus ik weet niet hoe nieuw dat die van jullie zijn anders zou je zoiets kunnen overwegen.

Asus heeft zulke kaartjes ook maar dan gebaseerd op de Geforce chipset, en geforce 2.

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Je moet tv-in niet verwarren met video-in. Tv-in is een tuner, en video-in is gewoon composite/s-video.

Het beste zou ik gelijk een nieuw videokaart kopen, maar ik denk dat zo''n tv-kaart ook wel video-out heeft.

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Een TVkaart heeft

- TV (UHF) in [duh]
- S-Video in
- Composite in
- Afstandsbediening in (sommige)
- Audio in (sommige)

maar GEEN video of tv OUT

De Trust Televiewer is ter vergelijking met bijv. een Geforce2MX brak en verknalt ook nog eens je monitor"gezelligheid"

Ik zou OF voor een Geforce2MX gaan i.c.m TV/Capture kaart, OF een Ati met TiVo.

Als je 2D kwaliteit wilt, zou ik voor de Ati gaan.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Luxx

Luxx

Topicstarter
Op donderdag 19 april 2001 11:12 schreef Darkvater het volgende:
Je moet tv-in niet verwarren met video-in. Tv-in is een tuner, en video-in is gewoon composite/s-video.
Voor mij maakt het niet zoveel uit of het nu een TV-in, of een Video-in is, vandaar dat ik deze door elkaar heb gebruikt, voor *-out geld eigenlijk het zelfde.

Maar ik ben eigenlijk wel tevreden met mijn huiidige videokaart, is het niet mogelijk om een (goedkoop) PCI videokaartje met video-in/out te plaatsen naast mijn huidige videokaart?
Heeft iemand daarover een goed advies, en hoeveel ben ik dan ongeveer kwijt?

Verwijderd

Dat kan wel wat jij wil, maar dan ben je gewoon meer geld kwijt, dan als je een tv-kaart koopt en een asus v7100 bv.

Verwijderd

Zit ook met zo''n soort probleem, ik wil DVD (later) en DivX kijken op Tv, en heb geen TV-out, en ben ook niet van plan een nieuwe videokaart met TV-out (beter als Kyro dus) te kopen...

Of het moet zijn dat er goedkope PCI videokaartjes zijn met tv-out die het ook doen...

Verwijderd

je hebt zo''n SIS(PCI) kaartje voor een meier ongeveer met tv-out. Voor dvd en Divx op je tv perfect voor de rest kut.

• BC3 Victim
...."beter als Kyro dus"

Nog ff wachten zou ik zeggen....

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
[topic=18801]
[topic=161403]
[topic=93176]
[topic=159290]
[topic=124494]
[topic=160800]

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Het makkelijkst is een extra tv kaartje.
Maar in geen geval zo''n trust klote ding, je monitor en beeldkwaliteit wordt helemaal verkloot ! :(

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Pagina: 1