HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.
En wat raad je dan aan, ik wil dus een TV-out EN een TV-in. En dat soort kaartjes zijn er niet zo heel veel, en meestal zijn ze nog erg duur ook....Op woensdag 18 april 2001 21:01 schreef Darkvater het volgende:
Het makkelijkst is een extra tv kaartje.
Verwijderd
Asus heeft zulke kaartjes ook maar dan gebaseerd op de Geforce chipset, en geforce 2.
Het beste zou ik gelijk een nieuw videokaart kopen, maar ik denk dat zo''n tv-kaart ook wel video-out heeft.
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
- TV (UHF) in [duh]
- S-Video in
- Composite in
- Afstandsbediening in (sommige)
- Audio in (sommige)
maar GEEN video of tv OUT
De Trust Televiewer is ter vergelijking met bijv. een Geforce2MX brak en verknalt ook nog eens je monitor"gezelligheid"
Ik zou OF voor een Geforce2MX gaan i.c.m TV/Capture kaart, OF een Ati met TiVo.
Als je 2D kwaliteit wilt, zou ik voor de Ati gaan.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Voor mij maakt het niet zoveel uit of het nu een TV-in, of een Video-in is, vandaar dat ik deze door elkaar heb gebruikt, voor *-out geld eigenlijk het zelfde.Op donderdag 19 april 2001 11:12 schreef Darkvater het volgende:
Je moet tv-in niet verwarren met video-in. Tv-in is een tuner, en video-in is gewoon composite/s-video.
Maar ik ben eigenlijk wel tevreden met mijn huiidige videokaart, is het niet mogelijk om een (goedkoop) PCI videokaartje met video-in/out te plaatsen naast mijn huidige videokaart?
Heeft iemand daarover een goed advies, en hoeveel ben ik dan ongeveer kwijt?
Verwijderd
Verwijderd
Of het moet zijn dat er goedkope PCI videokaartjes zijn met tv-out die het ook doen...
Verwijderd
Nog ff wachten zou ik zeggen....
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
[topic=161403]
[topic=93176]
[topic=159290]
[topic=124494]
[topic=160800]
Maar in geen geval zo''n trust klote ding, je monitor en beeldkwaliteit wordt helemaal verkloot !
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge