[BC3] Grafische kaart

Pagina: 1
Acties:

• SPOXER
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-06 13:01
Het spel B&w doet het niet. Ik denk dat het ligt aan mijn grafische kaart. Dat is een 8mb atiXpert98. Ik heb ook een 3dfx voodoo2. Wat is een goede kaart als vervanger voor de ati. De ati zit in het AGP Slot. Ik heb er maar 1.(agp slot).

bedankt.

Verwijderd

Nieuwe videokaarten doen in hun eentje wat jouw Ati en Voodoo nu samen doen (2D en 3D). Dus als je een nieuwe videokaart wil dan vervangt ie in 1X de beide kaarten.

Hoeveel geld wil je besteden, als je niet teveel aan de kaart wilt uitgeven kan ik een GeForce2 MX aanraden, mag het wat meer zijn dan een Ati Radeon of een GeForce2 GTS(of zels een pro of ultra).

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-08 09:28

spok9

Groen...

Damn... dubbelpost...

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-08 09:28

spok9

Groen...

De Radeon VIVO 64 is wel een leuk kaartje...
* spok9 is erg tevreden over z''n radeon :)

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

• SPOXER
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-06 13:01
black en white doet het maar schokt een beetje. Ik heb het spel deusex. Die draait alleen wet met voodoo kaarten dus het liefst een voodoo.Welke.

Verwijderd

Ik heb zelf ook een tijd een Voodoo3 2000 gehad, echt een topkaart.

Jammergenoeg bestaat de maker van de Voodookaarten niet meer. Dat betekent dus: geen nieuwe drivers meer. Aan de andere kant betekent het dat je bijv. de Voodoo 5 5500 nu voor zo''n Fl 350,- kunt kopen en dat is volgens mij (weet het niet zeker) een stuk beneden de kostprijs.

• WiD
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-08 13:30

WiD

Hier draait b&w wel goed, op een pII 233 met een ATI rage II kaartje, en een voodoo2. Je moet wel zorgen dat je bij de setup tools je voodoo2 selecteert. Op die ATI draait het inderdaad niet echt goed.

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-08 19:49
er komen heus wel drivers uit voor de voodoo''s hoor!
Pagina: 1