[BC3] videokaart

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
hey,

Ik heb een vaag probleem volgens die black and white diagnose heb ik maar 13 mb videokaart geheugen maar ik vind wel een vaag getal en als die opstart zegt die 16 mb. Ik heb een voodoo 3 3000. Het andere vage vind dat die zegt dat mijn ouwe voodoo 2 in een andere pc zegt dat die 16 mb heeft maakt die diagnose gewoon een domme fouten of is iets vaags met mijn vid. kaart. Ik heb wel heel vaag vastlopers :( vooral in games

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Bluppy2
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-07 08:42

Bluppy2

Hip!

verkeerde forum.. |:(|:(
slotje!

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-08 09:28

spok9

Groen...

Audio, Video & HiFi Forum / videokaart :?

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

• spok9
  • Laatst online: 25-08 09:28

spok9

Groen...

Kan best normaal zijn trouwens, je pc geeft bijvoorbeeld als je 128 mb ram hebt, maar 127 weer.

Anders heb ik geen id :?

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

Het lijkt iig op een brakke videokaart.
16MB => 13MB als afronding lijkt me een beetje ver gezocht. Ook die vage zaken, die je opnoemt wijzen die kant op. Misschien een idee om nog meer diagnose progjes erop los te laten. Of toch die paar meiers d''r tegenaan te gooien en een wat recentere kaart aan te schaffen...

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• BC3 Victim
waar kan je die diagnose progjes downloaden?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

Tja. dat wordt moeilijk, niet alle progjes zijn namelijk free- of shareware. Misschien een idee om op http://www.download.com te zoeken naar diagnostics o.i.d.

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• The Dolf
  • Niet online
Waarschijnlijk geeft ie alleen het geheugen aan dat vrij is.

Bij mij heb ik 29 van de 32 mb vrij.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• BC3 Victim
met sisoft sandra zegt die 15 mb. Wie moet ik geloven ? bios, b&w diagnose, sandra

Pagina: 1