[BC3] Probleem met Viper v770 (tnt2)

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Morgen krijg ik die pc weer in handen en dan ga ik eens kijken of een 486 koeler wil helpen.

Die kan ik toch gewoon op de koelribben schroeven, zonder nog speciale dingen te hoeven doen?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Cheese_man
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-11-2025

Cheese_man

Waarom kiezen?

koelertje kan je er idd gewoon opschroeven...

In je BIOS heb je toch wel een IRQ gegeven aan VGA...

Nu lees ik wel dat het probleem alleen voorkomt bij een "warmt" herstart...maar anders weet ik het ook niet.

De temp van CPU, Vcore wel OK? te aggressieve memtiming...?

reserveringshouder Tesla Model 3

• BC3 Victim
Nee, het treed ook op bij een harde reset.

Ik heb er een koeler op gezet (de tnt2) en dat lijkt te helpen. Heb hem echter nog niet uitgebreid kunnen testen.

Heb een 486 koelertje gekocht, maar daar zaten geen schroefjes bij. Bij de memo hadden ze die schroefjes zelfs niet, weet iemand waar je die kunt halen? De bouwmarkt? En welk formaat schroeven moet ik dan hebben?

thnx

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Ik moet een pc maken die het volgende probleem heeft:

Als de pc even aangestaan heeft (warmte probleem?) en daarna wordt ie opnieuw opgestart, dan krijg ik na de splashscreen van windows (zowel 95/98 als me) een zwart scherm en verder niks.

De compu:

Abit be6-ii met celeron 466
Viper v770 agp (geen ultra) zonder fan
64 mb pc-100

iemand een idee? Ikzelf denk de videokaart, maar wat doe ik daaraan?

Verwijderd

testen met andere videokaart

• BC3 Victim
Ik heb verder alleen pci kaartjes (oud weet ik, geld enzo...), moet nog testen of die ook problemen geven.

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:42
start ie wel windows in? knippert er misschien een cursor linksboven?

• BC3 Victim
Nee, er staat geen cursor. Hij start windows en blijft halverwege hangen, op het moment dat ie normaal switcht van splash-screen naar het bureaublad.

Hee, ik zie een cole: 8-)

• BC3 Victim
Brakke voeding of geheugen?

add:

toch niet zon shit LASER bakkie he?
gaan bij ons rond deze tijd een hele zooi van die bakken kapot...

• BC3 Victim
Voeding en geheugen zijn allebei al vervangen. Zou het niet aan de viper kunnen liggen? En zo ja, wat doe ik eraan? Zou een cooler kunnen helpen?

Nee, geen laser. Van alternate :r:r:r:r:r

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:02
ik zou sowieso een koelertje op je viper zetten, die van mij wordt zonder heeeeeeeeel erg heeet..
Pagina: 1