De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Het ligt dus niet aan de film...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
greetingz
-The Sentinel
WTF! Hebben we nu alweer koffiepauze!?
Ik ben nu naar die directmovie accelerator voor 3dfx aan het zoeken, maar ik kan hem niet vinden. Iemand een link?
Zo ja, heeft iemand er een reg voor, anders verschijnt er steeds een tekst op je scherm. Niet echt prettig...
Verwijderd
Nee je hebt gelijk. Is een makkelijke oplossing voor. Maak contact met degene die dat programma maakt en voor 25gulden krijg je een licentie.... Voodoomovie is echt goedkoop en je mag dan je leven lang upgraden..Op woensdag 18 april 2001 15:44 schreef plukje het volgende:
Ik heb hier VooDooMovie, is dat em?
Zo ja, heeft iemand er een reg voor, anders verschijnt er steeds een tekst op je scherm. Niet echt prettig...
Als ik nu een filmpje afspeel, krijg ik een blue-screen, maar dan niet blauw maar allerlei kleuren.
Ik vrees dat ik gewoon een nieuwe videokaart moet kopen, maar dat kost weer geld, dus dat duurt nog ff.