[BC3] divx met Hercules Stingray 8mb

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb een hercules stingray pro met 8mb geheugen (voodoo rush chipset) en daar probeer ik divx filmpjes mee te kijken. In het begin draait het filmpje goed, maar na een paar seconden wordt twee keer hetzelfde scherm gemaakt en die in het midden over elkaar gelegd. Weet iemand wat ik hier aan kan doen? Ik heb divx3.20 geprobeerd en dat hielp niet. :?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-08 13:30

nexhil

BAM!

is het altijd bij hetzelfde filmpje?

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-08 13:30

nexhil

BAM!

is het altijd bij hetzelfde filmpje?

• BC3 Victim
Nee, bij alle films die ik draai. Dat zijn: Matrix, Bedazzled, Me myself and Irene, nog een paar.

Het ligt dus niet aan de film...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Er is een speciale Directmovie accelerator voor 3Dfx, die werkt perfect. (ook voor DivX op je 2e scherm met Voodoo2) Ik kan jammergenoeg even niet op de naam komen.

• The_Sentinel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Probeer is DirectX opnieuw te installen of te upgraden. En je kan ook nog een andere player proberen om je films te kijken.

greetingz

-The Sentinel

WTF! Hebben we nu alweer koffiepauze!?

• BC3 Victim
Ik heb mijn directx al geupgrade en andere players doen precies hetzelfde. Het licht dus echt aan de hardware denk ik.

Ik ben nu naar die directmovie accelerator voor 3dfx aan het zoeken, maar ik kan hem niet vinden. Iemand een link?

• BC3 Victim
Ik heb hier VooDooMovie, is dat em?
Zo ja, heeft iemand er een reg voor, anders verschijnt er steeds een tekst op je scherm. Niet echt prettig...

Verwijderd

Op woensdag 18 april 2001 15:44 schreef plukje het volgende:
Ik heb hier VooDooMovie, is dat em?
Zo ja, heeft iemand er een reg voor, anders verschijnt er steeds een tekst op je scherm. Niet echt prettig...
Nee je hebt gelijk. Is een makkelijke oplossing voor. Maak contact met degene die dat programma maakt en voor 25gulden krijg je een licentie.... Voodoomovie is echt goedkoop en je mag dan je leven lang upgraden..

Verwijderd

Als ''t werkt moet je dat toch gewoon reggen, NLG25 is nog minder dan een DVDtje.

• BC3 Victim
Ai, maar hij werkt niet :(

Als ik nu een filmpje afspeel, krijg ik een blue-screen, maar dan niet blauw maar allerlei kleuren.
Ik vrees dat ik gewoon een nieuwe videokaart moet kopen, maar dat kost weer geld, dus dat duurt nog ff.

Pagina: 1