Toon posts:

[BC3] TV-out op een PCI kaart

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben wat aan het rondkijken naar een videokaart die TV-out heeft. Die zijn er zat. Alleen niet echt voor PCI |:(

Eigenlijk is de kaart bedoeld om een tweede monitor te kunnen gebruiken en de tv-out is dus ook meer een speeltje dan een eis. Wie heeft tips?

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07-2025
Volgens mij heeft zowel Matrox (G450e-Tv of zoiets) alsook een bepaalde Geforce kaart TV-out in PCI-uitvoering (ik dacht een MX type). Dus nog ff goed zoeken :).

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Verwijderd

desnoods een viperII

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op woensdag 18 april 2001 01:26 schreef Asielus het volgende:
desnoods een viperII
daar is geen pci versie van

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Ik was gisteren bij Computerland en daar hadden ze volgens de verkoper zo''n kaartje. Gebaseerd op tnt-2. Ik wilde het eerst wel effe zien, en ja hoor: geen tv-out |:( Volgens mij moet ik eens naar een museum gaan....

• Statix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-08 22:03
Ik heb nog wel een tnt2 PCI met tv-out. Ze zijn inderdaad moeilijk te krijgen maar ik heb hem gekocht van een bedrijf op een computerbeurs. Als je wilt zal ik de adres ff voor je opzoeken

Verwijderd

Je kunt een gewoon S3 virge pci ding nemen en er zo''n televiewer VGA->TV convertor bijnemen.

Desnoods neem je voor je 2e monitor gewoon nog een pci kaartje erbij. Dan heb je drie videokaarten. (Vanaf Win98 SE geen probleem)

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:58
een prolink geforce MX PCI met tv-out. Heb ik ook, gekocht bij www.space-promotion.nl

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Pagina: 1