[BC3] welke Quadro ?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
''lo,

Ik speel zelden games maar gebruik vaak grafische software (photoshop, blender, etc). Voor mij zijn dual screen en 2d quality belangrijk.
k twijfel tussen een Matrox G450 en een ELSA Synergy III met een Quadro2. Quadro klinkt leuker omdat ik dan ook nog wat deftige 3d versnelling heb voor 3d proggies en af en toe misschien een game ;)

een pro die er meer vanaf kent ?

Voutah

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

koop een Geforce 1 DDR of een GF 2 en mod deze naar een Quadro. dit heb ik ook gedaan met mijn creative geforce 1 DDR, hij doet het perfect :P:P de pc vind hem ook als quadro en het bespaard je een hoop geld :P:P.

ik mot alleen nog ff m kaart bios flashen en dan is het een volledige GF Quadro >:)>:).

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-08 17:17

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Wat is er nou eigenlijk zoveel beter aan een Quadro dan een gewone GF? En als je het zelf kan modden waarom zijn Quadro''s dan zo duur (tenminste dat heb ik gehoord)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done