[BC3] TNT2 16 mb + tv kaart = goeie kwaliteit????

Pagina: 1
Acties:

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Ik heb dus een TNT2 128 bit 16mb videokaart in mn pc (Athlon 750@863 mhz + 128 mb) zitten. En nu wil ik tv gaan kijken op mn pc, maar ik weet niet zeker of ik met een normale tv kaart (zoals de Hauppauge WinTV Primio FM op www.xenon.nl) een beetje lekkere kwaliteit krijg. Ik kan natuurlijk ook nog een GF2 ofzo erbij kopen, maar dat wordt allemaal weer zo prijzig.

Dus wat denken jullie? Zal dit een beetje lekker draaien of zal ik dan toch echt eerst een beter videokaart moeten gaan kopen?

• gjkamstra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:54
betere videokaart is absoluut niet nodig, TNT2 kan de tv resolutie makkelijk aan.....

Hier had een grappige signature moeten staan, maar helaas: geen inspiratie

Verwijderd

Het maakt bijna niet uit wat de verdere specs van je PC zijn, je video kaart doet het um. Ik denk ook wel dat die TNT er nog wel mee door kan ko9. Geforce2 mx vind ik in windows bagger kwaliteit (en met mij veel anderen), dus ik weet niet of je dit met TV/Film kijken ook ervaart op de Geforce 2:?!

Zou ik toch eerder voor de Readon versies kiezen :)! :P!

• ko9
  • Nu online
ok, thnx

Maar nu heb ik nog een vraagje, ik heb wel de review op tweakers gelezen over de Miro PCTV Pro en de Hauppauge WinTV Radio. Maar ik vind die dingen wel een beetje aan de dure kant terwijl ik eigenlijk helemaal geen teletekst (staat ook op internet), afstandsbediening (draadloze muis) en vooral de RADIO zal gebruiken.
Bestaat er niet gewoon dezelfde soort kaart (Wel STEREO!!) maar dan zonder tt, ab en radio?

En hoeveel goedkoper zijn die dingen?
Want ik heb wel gezocht, maar van Miro en Hauppauge kan ik er iig geen vinden en ik ben toch wel van plan om een kaart van een goed merk te kopen.

bvd,
KO9

• ko9
  • Nu online
Bestaan die kaarten niet ofzow? :?

Ik heb wel eens ergens gehoord dat er een kaart is geweest die de "Miro PCTV Basic" heet. Weet iemand toevallig of deze nog te koop is en hoe duur die dan is?