[BC3] Verschil tussen Geforce MX 200 en Geforce 2 MX

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Lo,
Ik heb net een videokaart gekocht bij een Chineeze zaak, in de veronderstelling dat het een normale Geforce2mx kaart was. Ik betaalde er 225 voor, het merk is Powercolor.

Op de doos staat heel groot Geforce 2 MX, en achterop staan de specs, waaronder dat ie 2,8 gb memory bandwith heeft. Ik zat de doos net nog eens goed te bekijken, en toen zag ik ook staan: Geforce MX 2000, ik dacht toen: dat is vast hetzelfde als Geforce 2 MX.

Ik surfde voor de zekerheid ff naar powercolor.com., en zag daar bij products staan dat ze een Geforce MX 200 en een Geforce 2 MX hadden, het enige verschil dat ik kon vinden is dat eerstgenoemde een memory bandbreedte van 1,3 gig/sec heeft, en de GF 2 MX 2,8 gig/sec.

Is dit het enige verschil tussen de kaarten
en is dit verschil merkbaar in CS of niet?

Zoja, dan ga ik terug naar die chinzezen voor een echte Geforce 2 MX, want ik voel me best opgelicht.....

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Lees de reviews er maar op na.
http://www.tweakers.net/nieuws/16496?highlight=

Je bent genaaid. Gauw omruilen voor een "echte" MX.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hallloooooooooo ik dacht dat julie er allemaal zoveel vanaf wisten! plz help me!
tot zover maar 1 reactie! en dat vink nie genoeg!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

als ik jou verhaal zo zie heb je een MX2(ivm doorvoersnelheid)...

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23-08 15:48
Volgens mij heb je gewoon een ''echte'' hoor...