De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Ik heb iets dergelijks met mijn Matrox kaart. Hogere FSB help maar alleen de 1e 5 Mhz. Daarboven wordt de video kaart merkbaar langzamer. Niet alleen de 3D benchmark, het zit hem nog meer in de snelheid waar simpele 2D operaties mee uitgevoerd worden.
(m.a.w. de muis ''voelt'' langzamer aan. Menutjes klappen iets later open)
Verwijderd
Mhh,Op woensdag 18 april 2001 18:19 schreef J3R03N het volgende:
en ik dacht dat ik een kutkaart had hehe
hoe voelt dat nu zo''n kaart..?
Hmmm, hehe nogsteeds kut hahaOp woensdag 18 april 2001 18:42 schreef Hooi het volgende:
[..]
Mhh,
hoe voelt dat nu zo''n kaart..?
Ik heb gewoon een baggerkaart
Verwijderd
Maareh,
als je alle benchmarks even vergeet, wat voor spellen kan je dan met jouw kaart niet spelen? Ik bedoel dus niet of je met 1280*1024*32 UT kan doen met een framerate van 100,
... gewoon, welke spellen doen het niet.?
Als ik mijn amd 700 naar 800 knalde deed mijn g-force 256 ook vrij kut (haald ipv rond de 5400 de 1000 nog niet eens) maar dat komt omdat ik die van mij via fsb overklokte dan kwam die AGP op 4X 81 MHz en dat is dus niet echt lekker voor een interface. toen ik em hoger probeerde te krijgen toen boote die niet meer dus ik weet niet hoe het verder is gegaan... (als ie hoger kwam) maar mijn AMD 1000 doet het wat dat betreft wel iets beter. Klok ik die naar 1100 dan werkt het beter (deels via FSB en deels via Multiplyer) want dan hang ik net onder de 6000 aan.Op dinsdag 17 april 2001 19:27 schreef sidewinder het volgende:
net effe kaart in p500 geprobeert. daar doet ie het zelfde als ik die naar 600 knal gaat ook de score omlaag. Snap eer niets van. Verder namelijk geen problemen.
Anyway probeer eens over te klokken met je multiplyer ipv de FSB en check hoe het dan gaat.
Het kan ook zijn dat je dan de core voorbij streeft en de kaart zelf niet het probleem is. Je kan in 3dMark ook kiezen voor de software rendering (misschien gaat dat sneller) en je kan even kijken hoe de kaart het doet op 2001 met de andere cpu waardes...
multiplier : 9.5 * 100
L2 cache divider : 2/5
schoot toch wel omhoog die scores, en vet ook, scoorde wel iets van 1400 erbij ofzo