De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Met een Geforce2-... moet je toch al gauw denken aan een 600Mhz+ processor wil je er echt iets uit halen tov bijvoorbeeld een TNT2 kaart...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Bovenstaande reactie slaat nergens op. Je gaat qua fps gigantisch vooruit. In zo''n systeem is een geforce een aanradertje.Op dinsdag 17 april 2001 11:54 schreef ezwizard het volgende:
klopt... het zal misschien een paar framepjes schelen, maar niet echt veel...
Met een Geforce2-... moet je toch al gauw denken aan een 600Mhz+ processor wil je er echt iets uit halen tov bijvoorbeeld een TNT2 kaart...
u can fool all people some time and fool some people alltime
max fps : 99.9
AVG: 40 fps
min: 25 fps
ik heb em nu in mijn comp gedaan en hij draait hier wel stukken beter.. maar het helpt wel hoor
Verwijderd
Een tnt2 ultra is al een relatief snelle kaart, ik denk dat je beter ff kan w8en en dan een grotere stap kan maken....
Verwijderd
wie moet ik geloven?!!
Verwijderd
Verwijderd
Nou je hebt al een ultra en die moeten behoorlijk sneller zijn dan de std.TNT2
Nouja ik heb nu een GF2 gts en ik vind hem ook weer niet superveel sneller dan de mx, maar toe maar, alle beetjes helpen...
MIJ!!Op dinsdag 17 april 2001 15:32 schreef AmBuSh het volgende:
elke aap hiero zegt wat anders
wie moet ik geloven?!!
ik heb het zelf ervaren
TNT2 32 mb AGP naar een gf2 mx in ongeveer hetzelde sys als de jouwe
Onder win2k draaien cs, q3a en de hele zooi vloeiend op 1024 x 786 met alle settings op max
Maar download
XL-R8R op madnion.com
nadat je systeem gerund hebt, wordt je hardware geupload op het web, en zie je welke aanbevelingen ze doen om je sys up to date te houden. Zeker wel dat ze je een geforce MX anraden. Maar misschien ook een iets sterkere cpu. test het maar ff. Wie weet...
Ik heb mijn cpu btw ook van 450 naar 504 gezet...enne, ik heb 1349 3dmark points in 2001 met 16bitkleur en 32 bit textures....das heel netjes....ik ben tevreden..laters
ik had eerst mijn GTS op een celeron 433, maar dat was al veeeel beter dan een normale tnt2 op diezelfde celeron.
MX is dan wel niet zo snel als een GTS,maar denk wel dat het voldoende is zeker voor CS dat toch niet zo''n zware eisen stelt
me nieuwe systeem: AMD64 3400 Newcastle - Asus k8V - 2x 512 corsair TWINX - 3200LL cas2 - Radeon 9600XT 256mb - 36gig WD Raptor SATA @ 10.000rpm - 120 gig Maxtor @ 7200 - en ik kon ook dvd's bakken zelfs. Nu een MacBook