[BC3] Zal een Geforce2mx helpen in mijn systeem?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hallo allemaa,
ik heb een P3 450 , 128ram, en een TNT2ultra, en CS suckt soms zwaar qua fps..
[ik heb die nieuwste detonators]
Als ik die TNT nou vervang door een Geforce2mx, is me fsp dan toppie?, ik heb namelijk wel eens gehoord dat je een vette processor moet hebben om de Gkracht kaarten goed te benutten...

Alvast bedankt voor de replies,
Laters

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• ezwizard
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-05 15:20
klopt... het zal misschien een paar framepjes schelen, maar niet echt veel...

Met een Geforce2-... moet je toch al gauw denken aan een 600Mhz+ processor wil je er echt iets uit halen tov bijvoorbeeld een TNT2 kaart...

• BC3 Victim
ah shit...das minder....

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• digifun
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

digifun

Op dinsdag 17 april 2001 11:54 schreef ezwizard het volgende:
klopt... het zal misschien een paar framepjes schelen, maar niet echt veel...

Met een Geforce2-... moet je toch al gauw denken aan een 600Mhz+ processor wil je er echt iets uit halen tov bijvoorbeeld een TNT2 kaart...
Bovenstaande reactie slaat nergens op. Je gaat qua fps gigantisch vooruit. In zo''n systeem is een geforce een aanradertje.

u can fool all people some time and fool some people alltime

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 10:31

Frenkpie

"Crocs Rule !"

in de comp van mijn moeder (p3 500, 256 sdram) zat eerst ook een Gf2 mx en het speelde best lekker met CS
max fps : 99.9
AVG: 40 fps
min: 25 fps

ik heb em nu in mijn comp gedaan en hij draait hier wel stukken beter.. maar het helpt wel hoor ;)

Verwijderd

Ik denk dat je er weinig, zeg 10-15% op vooruit gaat..
Een tnt2 ultra is al een relatief snelle kaart, ik denk dat je beter ff kan w8en en dan een grotere stap kan maken....

Verwijderd

denk dat je er ontzettend mee opschiet, in bijna alle spellen. Zeker q3, unrealtournament en HLCS. Maar een spel zoals B&W dat behalve zwaar op je gpu vertrouwt ook een goede Cpu nodig heeft zal er minder mee opschieten.

• BC3 Victim
elke aap hiero zegt wat anders ;)
wie moet ik geloven?!!

Verwijderd

black en white gaat vereist echt niet veel qua GPU!!!, ik ken lui met zo''n ati 128 kutdingstandaard die het goed kunnen draaien op een celly 400

Verwijderd

Nouja ik had eerst een TNT2 en toen een gf2mx en ik vond het verschil niet echt dat je van je stoel viel....wel een verbetering maar ik denk iets van 25%..

Nou je hebt al een ultra en die moeten behoorlijk sneller zijn dan de std.TNT2

Nouja ik heb nu een GF2 gts en ik vind hem ook weer niet superveel sneller dan de mx, maar toe maar, alle beetjes helpen... :)

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 10:31

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Op dinsdag 17 april 2001 15:32 schreef AmBuSh het volgende:
elke aap hiero zegt wat anders ;)
wie moet ik geloven?!!
MIJ!!
ik heb het zelf ervaren
TNT2 32 mb AGP naar een gf2 mx in ongeveer hetzelde sys als de jouwe

• BC3 Victim
Ik heb een celly 466 op 525 draaien met 256 MB ram en de aller eerste geforce.

Onder win2k draaien cs, q3a en de hele zooi vloeiend op 1024 x 786 met alle settings op max :o

• XthinkZ
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-04 01:45

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

Misschien idioot.

Maar download

XL-R8R op madnion.com

nadat je systeem gerund hebt, wordt je hardware geupload op het web, en zie je welke aanbevelingen ze doen om je sys up to date te houden. Zeker wel dat ze je een geforce MX anraden. Maar misschien ook een iets sterkere cpu. test het maar ff. Wie weet...

• BC3 Victim
Iederen bedankt die zei dat ik er 1 moest halen! ike heb er nu 1, en ikke heb gemiddeld 70 fps! en als er niemand is op de server 99! [dus in CS he].
Ik heb mijn cpu btw ook van 450 naar 504 gezet...enne, ik heb 1349 3dmark points in 2001 met 16bitkleur en 32 bit textures....das heel netjes....ik ben tevreden..laters

• Begbie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-01-2025
inderdaad
ik had eerst mijn GTS op een celeron 433, maar dat was al veeeel beter dan een normale tnt2 op diezelfde celeron.

MX is dan wel niet zo snel als een GTS,maar denk wel dat het voldoende is zeker voor CS dat toch niet zo''n zware eisen stelt

me nieuwe systeem: AMD64 3400 Newcastle - Asus k8V - 2x 512 corsair TWINX - 3200LL cas2 - Radeon 9600XT 256mb - 36gig WD Raptor SATA @ 10.000rpm - 120 gig Maxtor @ 7200 - en ik kon ook dvd's bakken zelfs. Nu een MacBook

• XthinkZ
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-04 01:45

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

Hoveel frames had je eerst dan?
Pagina: 1