Toon posts:

[BC3] DVD beeld op TV geeft een streep door beeld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik heb een probleem.
Als ik een DVD wil afspelen via mijn pc naar mijn Tv scherm, dan komt er tijdens het spelen een soort streep door het beeld.
Deze streep trekt van onder naar boven en dan weer opnieuw.
Wat is dit en wat kan ik hier aan doen.
Video kaart is een Gainward golden sampel met twin en Tv out composiet.

• FL!PNEUS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2020

FL!PNEUS

Let's rawk!

Dat probleem had ik owk, trek voor de gein eens de antennekabel uit je tv, zodat alleen je PC met je TV verbonden is. Als het goed is is die streep nu weg. Bij mij hielp het in ieder geval wel.

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:00

Sick Nick

Drop the top!

Misschien moet je bij de opties van TV-out instellen dat hij PAL-B moet doen ipv NCST (ofzoiets)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 16 april 2001 20:40 schreef FL!PNEUS het volgende:
Dat probleem had ik owk, trek voor de gein eens de antennekabel uit je tv, zodat alleen je PC met je TV verbonden is. Als het goed is is die streep nu weg. Bij mij hielp het in ieder geval wel.
Bedankt het werkt inderdaad als ik die antennekabel er uithaal. Wat een simpele oplossing voor een groot probleem.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 16 april 2001 20:44 schreef Sick_Nick het volgende:
Misschien moet je bij de opties van TV-out instellen dat hij PAL-B moet doen ipv NCST (ofzoiets)
Hier doet pal-B het alleen maar.
Maar ik heb de antenne kabel verwijderd en dat is de oplossing.

• FL!PNEUS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2020

FL!PNEUS

Let's rawk!

Op dinsdag 17 april 2001 20:02 schreef melanieromy het volgende:

[..]

Bedankt het werkt inderdaad als ik die antennekabel er uithaal. Wat een simpele oplossing voor een groot probleem.
Ik heb geen flauw idee waarom het werkt, maar ik was geinspireerd door mijn pa, die had nl. een brom in zijn dolby set (die via de stereo loopt) en als hij de antennekabel van de radio eruit gooide, was die brom weg. Toen dacht ik, misschien geld dat owk voor beeld... En jah :) Kan nu eindelijk mooi DVD''tjes en DiVX op mijn teevee kijken.

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.

Pagina: 1